Så länge ni inte drar samma valör fler än en gång så blir det väl 3/51 x 3/49 x 3/47 x 3/45 = 81/5285385; vilket är typ 0,000015, om jag räknar rätt.
Nå, sedan finns det ju liten chans att ni drar två par från en och samma valör också - som om ni skulle dra ett fyrtal på era första fyra kort - så det ska vara lite mer än så, men vi pratar ändå om rent minimala tillägg. Om man drar ett andra par på andra omgången men i övrigt drar helt nya valörpar i de kvarvarande två omgångarna så ökar exempelvis bara sannolikheten med: 2/50 x 1/49 x 1/47 x 1/45; och det är något så puttigt som 2/5181750 (vilket är mindre än 0,0000004).
Så; innan någon kommer som kan bananskalningsmatematik och levererar ett jätteduktigt svar så tänker jag säga att det räcker med att du vet att du fått vara med om något som det är mindre än två hundradelar av en promilles chans att få vara med om (alltså; ungefär lika stor chans som att serien Divine Comedy i gratistidningen Stockholm City har en rolig poäng).
Om jag räknar rätt, alltså, vilket det i sig inte är många hundradelar av en promilles chans att få vara med om. Man kan fråga sig varför jag skrev det här inlägget när jag suger så mycket, men det var mest för att få indet där skämtet om serien Divine Comedy. Det var häftigt att ni fick vara med om det där, dock. Påminner lite om Tärningens Förbannelse, som jag pratat om tidigare på forumet.