Nekromanti Hjälp

William_Besario

Warrior
Jag behöver Hjälp! jo dä äså att min spelgrupp har 2 SL ( varav en är jag ) och vi spelar 2 rollspel ( EON och Nya Mutant ) men vi ( altså jag och den andra SLen ) vill inte spelleda samma kampanj. alltså spelar vi 4! kampanjer på en gång, problemet är att att spelarna blandar ihop allt! ibland från dom olika rollspelen oxo! Hjälp mig!

Förlåt det var inte meningen att sätta kniven i din rygg... ... FÖRLÅT MIG!

Primas Antonio

Veteran
Det bästa ni kan göra, och det jag måste rekomendera, är att ni tar hand om varsitt spel. Ni kan väl byta ibland, om båda vill spelleda båda spelen, men det är inte att rekommendera att vara med i flera kampanjer till samma spel samtidigt. Då brukar det kunna hända att man blandar ihop saker.

/Antonio

Mmm

Swordsman
Spela åtminstone inte de olika kampanjerna överlappande i tiden, varannan vecka eller likonande.

Vi hade faktiskt tre spelledare ett tag med olika kampanjer i samma rollspel. Men då spelade vi i en och samma kampanj med samma spelledare under en lite längre tidsperiod (tre-fyra månader). Ni kan växla när en spelledaren känner han/hon behöver ett brejk och planera ett slag.

/Mmm
So many assholes, so few bullets.
- Dirty Harry