Nekromanti hjälp!

Fick innan idag reda på att jag skulle spelleda ikvell men jag hade inget äventyr eller material att bygga upp äventyret med. Men tillslut bestämde jag mig. men jag undrar över vilket land som är troligast att en inflytelserik och lyckad smugglarorginsation kommer ifrån när smugglarna säljer varorna i Consabers huvudstad?
snälla svara.. är liksom lite sent ute.. och detaljer ger roligare spellande tycker jag.

doh!

glömde tilläga att orginisationen handler med kraftiga droger.. kanske är droger tillåtet i consaber jag vet inte.. svara

Krille

Super Moderator
Re: doh!

1) Droger är inte tillåtna i Consaber.

2) Smugglarorganisationen kan vara privat eller "statlig". Är den privat så kan den komma varfaen som helst ifrån, men troligt är faktiskt en sabrisk stad. I Consaber finns marknaden så det är med stor sannolikhet där som organisationen har sitt säte. Är den "statlig" så kommer den garanterat från någon av Consabers fiender, till exempel Cirefaliska samväldet eller Thalamur.

3) Det finns lite information om smugglare på Mäster Johans Boning - klicka på Material och Kampanj, så finns artikeln där.

- Krille
"Never position a rock near a hard place"
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Det lönar sig inte att vara smugglare i consaber, deras flotta är ta mig fan den bästa i världen och det är lite för farligt för de flesta smugglare.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Helmgast
Även om det är sent

Har du problem med världen, så använd Forion, Ebhron eller Övärlden. De är ganska fria i sin konstruktion.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.

Koboldjägaren

Veteran
Asharien

För där känner sig både Hökvind och Gorrden sig mer hemma. Hökvind har dessutom bara 6 i Sabriska medans han har 9 i Ashariska.