Nekromanti Hjältarnas handbok gadämmit!!!

Pendragon

Swashbuckler
Jag är på desperat jakt efter ett ex av hjältarnas till det jättegamla DoD (post EDD o GDD). Betalar ämlans bra om nån kan skrapa fram ett ex....

Så de så!

Staffan

Myrmidon
Mummel mummel... Saker till DoD91 är per definition inte "jättegamla". Mummel... dagens ungdom... de har säkert inte ens hört talas om att försvinna i en puff.

Hmm... var är min rullator nu igen? Mummel mummel...

Annat var det på min tid.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Salir

Veteran
Re:gb med signatur

Min kompis och vår heliga Sl äger gigant boken med en autograg :)

"You were not ment to be someone but to stay somewhere"

Nightowl

Champion
Re:gb med signatur (ruskigt OT...)

Wow! Hur många gånger kan man avfyra en autograg jämfört med en vanlig grag? ;-)

Bubo, Lobos kusin

"If there are White Dwarfs, why can't there be Black Ducks?"
Fansinet Black Duck's valspråk

Master_Z

Swordsman
Re:gb med signatur (ruskigt OT...)

En autograg går bara att använda en gång. Sen är det oläsbar resten av livet ;]

/Linus

Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt
"Beauty is in the eye of the beholder"

Nerosuferoth

Swordsman
OooahahaHAHAHA!!!

Wow! Hur många gånger kan man avfyra en autograg jämfört med en vanlig grag?

Jag tror att jag skrattade i två minuter eller så när jag läste det... Är det bara jag eller var det vansinnigt roligt?

Nerosuferoth

Hail to the king, baby. - Bruce Campbell

Eleas

Hero
"Mummel mummel... Saker till DoD91 är per definition inte "jättegamla". Mummel... dagens ungdom... de har säkert inte ens hört talas om att försvinna i en puff.
Hmm... var är min rullator nu igen? Mummel mummel...
Annat var det på min tid."

Damn straight. Jag minns när Wing Commander var det snabbaste någon hade sett. Jag minns när Lemmings först kröp över skärmen i mjuka grönlila vågor. I've seen things you people wouldn't believe...

--
Björn

"I was there when the shit hit the fan in Vietnam. I was there man. We ran ops deep into Canada. We were elite man. We knew how to kill Charlie even when he was disguised as an evil Quebecer. We were that good."
--Cronan Thompson

Sodivra

Champion
Men.. Men..

Jag fattar inte? Va en autograg?

/Jag är en jägare.
En jägare av kättare och nattens bestar.
Och jägare vilar aldrig!

Nerosuferoth

Swordsman
Re: Men.. Men..

Skulle vara "autograf", förmodar jag.

Det skulle vara det, men blev lite humor istället efterson det finns ett vapen i Lobo (serietidning med samma namn som huvudpersonen) som heter 'grag'. Hemskt roligt när det sattes i rätt mening...

Nerosuferoth

Hail to the king, baby. - Bruce Campbell

Rosen

Myrmidon
<I>Mummel mummel... Saker till DoD91 är per definition inte "jättegamla". Mummel... dagens ungdom...</I>

Minne 1: När det just hade kommit ut tyckte jag att det var smart av Target att städa upp lite i DoD:s expansionsregel-djungel, men undrade lite förstrött varför de inte hade passat på att göra nåt <I>nytt</I> av detta asgamla spel när de ändå var i farten. Nå, det kom ju några år senare... (-:

Minne 2: Åhörde en diskussion mellan ett par personer som ansåg att ingen skulle köpa den nya versionen; med den kunde man ju inte längre skilja på regler från "vanliga" DoD och Expert, så den kunde bara skapa förvirring. Uppenbarligen tänkte de inte på att det kunde komma nytt folk som inte hade de gamla lådorna.

Minne 3: En viss Nightowl svor över de fåniga ank-bilderna i den och förutspådde att yngre spelare nu skulle få en helt skev bild av dem. Kan inte påstå att han fick fel...

--
Åke