Mummel mummel... Saker till DoD91 är per definition inte "jättegamla". Mummel... dagens ungdom... de har säkert inte ens hört talas om att försvinna i en puff.
Hmm... var är min rullator nu igen? Mummel mummel...
Annat var det på min tid.
/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
"Mummel mummel... Saker till DoD91 är per definition inte "jättegamla". Mummel... dagens ungdom... de har säkert inte ens hört talas om att försvinna i en puff.
Hmm... var är min rullator nu igen? Mummel mummel...
Annat var det på min tid."
Damn straight. Jag minns när Wing Commander var det snabbaste någon hade sett. Jag minns när Lemmings först kröp över skärmen i mjuka grönlila vågor. I've seen things you people wouldn't believe...
--
Björn
"I was there when the shit hit the fan in Vietnam. I was there man. We ran ops deep into Canada. We were elite man. We knew how to kill Charlie even when he was disguised as an evil Quebecer. We were that good."
--Cronan Thompson
Det skulle vara det, men blev lite humor istället efterson det finns ett vapen i Lobo (serietidning med samma namn som huvudpersonen) som heter 'grag'. Hemskt roligt när det sattes i rätt mening...
<I>Mummel mummel... Saker till DoD91 är per definition inte "jättegamla". Mummel... dagens ungdom...</I>
Minne 1: När det just hade kommit ut tyckte jag att det var smart av Target att städa upp lite i DoD:s expansionsregel-djungel, men undrade lite förstrött varför de inte hade passat på att göra nåt <I>nytt</I> av detta asgamla spel när de ändå var i farten. Nå, det kom ju några år senare... (-:
Minne 2: Åhörde en diskussion mellan ett par personer som ansåg att ingen skulle köpa den nya versionen; med den kunde man ju inte längre skilja på regler från "vanliga" DoD och Expert, så den kunde bara skapa förvirring. Uppenbarligen tänkte de inte på att det kunde komma nytt folk som inte hade de gamla lådorna.
Minne 3: En viss Nightowl svor över de fåniga ank-bilderna i den och förutspådde att yngre spelare nu skulle få en helt skev bild av dem. Kan inte påstå att han fick fel...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.