Jag funderade vidare vad du kunde använda mjuka djur till när du började prata om duvor! Crazy!Cassius said:Sluta gå OT detta är allvarliga grejer, hela mitt liv står på spel. Jag tänker att vi ha en röstning sen på vilken jag måste välja.
Jag funderade vidare vad du kunde använda mjuka djur till när du började prata om duvor! Crazy!Cassius said:Sluta gå OT detta är allvarliga grejer, hela mitt liv står på spel. Jag tänker att vi ha en röstning sen på vilken jag måste välja.
Nu börjar det likna något. Det här hade kunnat funka. Lagom dyrt, inte helt galet men det är inte så chokerande!Recca said:Gummistövlar.
Du älskar och tänder på gummistövlar i alla former. Ibland önskar du att du bodde i ett tropiskt klimat som alltid regnade så att du alltid kunde bära gummistövlarna på dina fötter. Det är inte bara gummit i sig som är sexigt, det är utformningen så du har samlat på dig en del märkliga exemplar, alla unika i sin egen sort. Du äger antagligen hundratals gummistövlar som du med en lättnadens suck stuckit dina fötter i under årens lopp. Men bäst av allt är nog lukten av farfars gamla använda gummigaloscher. Mmmm.
Den var bra!Telash said:Dåliga lukter: En fetish för att provocera sitt eget luktsinne så mycket som möjligt. Du sparar gärna mejeriprodukerna extra länge, gärna framme på varma sommardagar. Den bästa partnern duschar aldrig.
Eller pungar. Vissa karlar gillar när kvinnor i högklackat stampar på deras pungar.Laowai said:Åh! Kvinnor som i höga vassa stilettklackar trampar sönder saker!
Typ vindruvor och bananer och annat sånt ekivokt!
Läste "pengar" och bara "Vilken subtil och symbolisk fetish. Man tänder på att någon trampar på källan till ens makt."Vitulv said:Eller pungar. Vissa karlar gillar när kvinnor i högklackat stampar på deras pungar.Laowai said:Åh! Kvinnor som i höga vassa stilettklackar trampar sönder saker!
Typ vindruvor och bananer och annat sånt ekivokt!