Nekromanti Hjälp, mina spelkompisar är seriösa!

Whizzman

Warrior
asså ja e 16 om 5 dar och jag e mitt inne i en period av oseriöst rollspelande...
brukar rätt ofta vara spelledare men hur jag än försöker så är det helt omöjligt att få spelarna att ta saker på riktigt...

en av mina polare vägrar att spela nåt annat än en halvalv som sysslar med lönnmord, lr nåt som e väldigt lik detta. först fösökte jag kämpa men jag insåg att det är bra mycket roligare att spela oseriöst lr så...

slår vad om att mina polare (och jag) haft sex med hela jordens population genom våra rollspelsessioner... barnsligt kankse, men vi har förbannat roligt...

Lindenius

Swashbuckler
Coolt

slår vad om att mina polare (och jag) haft sex med hela jordens population genom våra rollspelsessioner... barnsligt kankse, men vi har förbannat roligt...
Yeah! Det betyder... om vi räknar med att ni har ett spelmöte i veckan och har spelat i fem år… 260 spelmöten.
Om vi sedan räknar med att det finns en sisådär 6 miljarder människor och hälften försvinner för att de är underåriga eller på annat sätt ej kapabla.

3 000 000 000/260 = 11 538 462 sexuella partners per möte.

Swettish

//erik. nannar

Whizzman

Warrior
överdrift...

jag har en viss fallenhet för att överdriva saker... men ni fatta va ja mena iaf...

11 538 462 st på en session är å andra sidan verkligen imponernande... lr hur?!