Nekromanti Hopp! [Spoiler]

Darkside

Veteran
Vi sitter här me regnsynd!
De har en pärla som de tänker slänga i sjön från en brygga vad ska jag göra! Det står ju inget om hur man ska slänga i en pärla!

Sadaigh

Swordsman
Hur man slänger i en pärla? =/ VI körde iaf. att dem var tvunga att ta båten ut till Gripön, för att finna den sista pärlan. (som det står i äventyret) och sen var det ju lite "dragningskraft" till den, så man kan ju utnyttja nån rolig färdighet, efter som Rp:a inte egentligen vill kasta bort den, typ som i LoTR, "My älskade" =F Må väl folket!

Mouja

Hero
Du kan ju antingen försöka få dem att tänka på att någon kanske sade att de alla pärlorna skulle slängas i sjön, samtidigt.
Eller så kan du göra som det vart då jag spelledde Regnsynd...

En fritolkning om då vi spelade Regnsynd, slutet:

Alven satt i en båt mitt ute på havet, det stormade rejält. Han såg på pärlorna han hade i handen, sedan på sjön. Han tvekade, han visste inte om han ville, pärlorna var så vackra, så tilldragande. Han svalde hårt och förde handen ut över kanten, handen var hårt knuten om pärlorna, det brännde men han brydde sig inte. Han såg på mannen som satt i båten framför honom, Ragnar. Han såg trött ut, det kan ha vart för att han väckt honom såhär mitt i natten. Sakta öppnade han handen, pärlorna låg där, så vackra.
"Ro hemåt, Ragnar" Sade alven med sprucken röst

Så gick det till då vår spelgrupp spelade Regnsynd...
Gör så att han/hon inte vill slänga i en, utan vill behålla den...
Kanske dolt slag mot PSY/VIL