P.eLL.e
MÖRK BORG Barkhäxan
Du har rätt 2097! Tack för all feedback2097;n243393 said:Hmm orättvist! Jag har ju lagt timmar på att svara på dina trådar och skriva om dina spel. Ex vis här.
Du har rätt 2097! Tack för all feedback2097;n243393 said:Hmm orättvist! Jag har ju lagt timmar på att svara på dina trådar och skriva om dina spel. Ex vis här.
Det är väl spelkonstruktörens ständiga dilemma. Skriva det spel man vill skriva, eller skriva det spel andra vill läsa.P.eLL.e;n243382 said:Närmar mig det där anti-send-läget i rask takt. Inte alls pga. "göra bort mig", utan "ointresse" och "försök att vara kreativ med nära 0 respons".
Exakt. Kommer sannolikt att fokusera på att enbart spela de spel jag har skrivit och fokusera på annat på forumet.wilper;n243404 said:Det är väl spelkonstruktörens ständiga dilemma. Skriva det spel man vill skriva, eller skriva det spel andra vill läsa.
Japp! Då slipper ni mig!Vimes;n243405 said:Ett alternativ är att migrera all verksamhet till Facebook-gruppen "Roll- och brädspelsforum".
Äh! Jag, Vimes, en återinsatt OBD och God45 kan vara mods i OT forumet, blir finemang sö'!2097;n243394 said:Rent praktiskt var det svårt att ha det öppet pga arbetsbördan på modsen
P.eLL.e;n243407 said:Exakt. Kommer sannolikt att fokusera på att enbart spela de spel jag har skrivit och fokusera på annat på forumet.
Fast det vore ju en dålighet med tanke på att det nästan bara är dina inlägg som är intressanta nu för tiden.2097;n243410 said:Japp! Då slipper ni mig!
Obegripligt att Magnus Seter och Dante inte har kommit på den här lösningen tidigare. Vad kan gå fel? (På rikt tror jag att det skulle funka... på sitt sätt).RasmusL;n243429 said:Äh! Jag, Vimes, en återinsatt OBD och God45 kan vara mods i OT forumet, blir finemang sö'!
På vilket sätt skulle det vara ett alternativ?Vimes;n243405 said:Ett alternativ är att migrera all verksamhet till Facebook-gruppen "Roll- och brädspelsforum".
Aj. Jag fick ont i huvudet bara av att tänka på det här.RasmusL;n243429 said:Äh! Jag, Vimes, en återinsatt OBD och God45 kan vara mods i OT forumet, blir finemang sö'!
Att du skrev sådär piggade upp, då fortsätter jag här Fan, det var ju inte så svårt.RasmusL;n243431 said:Det är ju jättetråkigt! Vad skulle få dig att göra annorlunda?
För att det skulle montera ner communityt WRNU med dess historia och hierarkier till förmån för uppgåendet i en större, mer anonym och följaktligen mindre hierarkisk massa. Jag tycker inte att det är en bra lösning, men det är en lösning på inkluderingsproblemet så som det presenterats i Rasmus två trådar.anth;n243454 said:På vilket sätt skulle det vara ett alternativ?
Och vad är "facebook" för något?
Ja. Vad ska de få ha sommarlov för? Jäkla mods...2097;n243394 said:Rent praktiskt var det svårt att ha det öppet pga arbetsbördan på modsen
Vill du på allvar göra rollspel.nu ännu sämre???Vimes;n243461 said:För att det skulle montera ner communityt WRNU med dess historia och hierarkier till förmån för uppgåendet i en större, mer anonym och följaktligen mindre hierarkisk massa. Jag tycker inte att det är en bra lösning, men det är en lösning på inkluderingsproblemet så som det presenterats i Rasmus två trådar.