Jag har fått upprepade påtryckningar att börja spelleda. Jag har spellett förut, men aldrig känt mig särskilt bra på det utan alltid levt med komplex för att jag rent ut sagt suger som spelledare. Nu är det flera som försökt peppa mig till att börja, ofta med argument som "du som är en så bra och engagerad spelare borde ju inte vara usel på att spelleda heller". Kanske är det bara nojor från min sida, men jag känner verkligen att jag skulle suga gigantiska elefantballar som spelledare, av skäl jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Så, hur bra måste man egentligen vara? Jag vet att frågan i det närmaste är retorisk, men jag undrar ändå. Hur bra måste en SL vara för att det ska vara roligt och givande att spela?
Någon som har några tips om hur man ska komma över sin fobi för att göra bort sig totalt?
Så, hur bra måste man egentligen vara? Jag vet att frågan i det närmaste är retorisk, men jag undrar ändå. Hur bra måste en SL vara för att det ska vara roligt och givande att spela?
Någon som har några tips om hur man ska komma över sin fobi för att göra bort sig totalt?