Nekromanti Hur dåligt mår du?

Hjalle

Swashbuckler
Jag lider av, tja, skadedrabbningar.

Jag har haft hur mycket problem med vaden som helst, fått bristningar flera gånger, och allmänna besvär. Fick en bristning för några veckor sen till exempel.

Sedan min hälsena. Den är totalt uppfuckad. Jag känner mig som Achilles, med undantag av att jag är väldigt skadedrabbad överallt. Men hälsenan är nog värst, många gånger efter att jag sprungit kan jag knappt gå...

Mitt vänstra öga är handikappat efter att ha fått en vattenflaska slungad i det utan att hinna blinka... Mums. Lyckligtvis syns det bara utanpå i form av ett litet ärr.

Mina läppar är såriga, blodiga, sönderslitna. Jag biter hål på läpparna jämt och ständigt...

Fingernaglarna också.

Min rygg har fått många smällar.

Och dessutom lider jag av grav ångest över ingenting, och det har jag ångest för.

-Hjalle, den Osårbare.

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Shit. Är det DU på din avatarbild?"

Jepp, och jag kan fortfarande se min snopp, du kan dra dina egna slutsatser men vi snackar alltså brandslagsformat. :gremwink:

Svarte Faraonen

ром и смерть
Rent fysiskt har jag rätt dålig kondition och är mycket närsynt på höger öga (vänster funkar dock utmärkt). Mina knän är uppenbarligen tillräckligt sabbade för att jag ska klassas som kronvrak och andra leder värker ibland. Sedan är jag också reguljärt klumpig, med en tendens att välta omkull föremål och snubbla över mina egna fötter. Lyckligtvis har jag medicinerat bort majoriteten av mina finnar och i viss mån tränat upp min tidigare benrangelmässiga kropp.

Mentalt har jag stora problem med att ta kontakt med andra människor. Inte att umgås med dem, däremot har jag väldigt svårt att knyta nya kontakter. Försök görs att träna bort det, men det är svårt och plågsamt. Betydligt jobbigare än mina kroppsliga defekter.

magoo

Hero
Är gravid i 8:e månaden så jag känner mig rätt framtung, har rejält ont i ryggen och foglossning som gör att jag vaggar fram. På natten måste jag upp och kissa hela tiden. Jag har sovit tre hela nätter på tre år så jag har en ansenlig sömnskuld - men lagom till pensionen räknar jag med att bli pigg igen!

/Magoo "Det är ändå värt det"

Mangel

Veteran
sjukt bra

Det enda jag kan klaga över är ett demolerat revben pga en hoppspark på thaiboxningen, men det går över av sig själv.
Det värsta däremot är att ALLA mina ölkällor har sinat.
Nu när det är hultsfred och allt. Måste vara alla studentjävlars fel.

Man kanske skulle gått om gymnasiet igen bara för att ta studenten igen. Den tiden var en fin minneslucka. :gremgrin:

Big Marco

Läskig
Konditionen kunde vara bättre - ett antal trivelskilon skulle kunnas skallas bort, även om våren har medfört en reducering på knappa tio kg. Synproblem på det enda ögat jag besitter. Musarm, men det avhjälps tack vare ny dator (jag sitter numera till 98% bara med laptops). Ungefär 2cm från utbränd i höstas, mår bättre nu (skriva rollspel är terapeutiskt). Låg stresströskel.

Som tur är har jag en fantastisk flickvän som lyser upp min dag varje sekund, och ett arbete jag inte vill byta för något (även om det är kreativt kaos allt som oftast). Så jag är nöjd på det stora hela. Lite mer pengar vore fint dock. Och att åka tillbaks till USA... *nostalgisk*

G

Guest

Guest
Lite smått åt fel håll

1. fysiska problem
För att börja lite lätt så kan vi ju säga att jag misstänker att jag är på god väg att återfå min muskelinflammation i ryggen, denna gången i nedre regionen.
Mitt vitaminintag detta året tyder på att jag snart kommer drabbas av skörbjugg.
Skellettet känns kraftigt obekvämt och smäller ibland tillräkligt för att skrämma iväg katten, men det känns inte som lederna.
Kraftiga huvudvärksattaker som vanligtvis förvränger sinnena kraftigt och får mig att krypa ihop i närmaste hörn.
Smärre laktosintolerans.
2. psykiska problem
Hallucinationer i stora mängder.
Uppgivenhet.
Nervositet vilket inducerar en hel del nagelätande.
3. sociala problem
Rädsla för läkare och liknande, utvecklat från min skräck för psykologer antar jag.
Spy ut sådanahär saker över folk som frågar om något/vad som är fel.
4. tekniska problem
Min riktiga dator är död vilket inducerar passivitet på alla plan.

Dessutom känns det som jag börjar få feber men det är mer trivialt då det är en tredjedel av mitt liv.

malmkvist

Warrior
Jag har ont i mina skuldror, där jag har muskelknutor. Jag skall tigga mig till gratis massage ombord och se vad som händer, mindre bra kondition, lagom ångestfull och deppig (lite Ior-likt).
När jag spelar rollspel mår jag bra, likaså när jag och en kompis jobbar med våra projekt.