Nekromanti Hur får man tag på Westernklassiker

Den dära...

Veteran
Tjenare

Min fråga är rätt simpel.
Hur får man tag på äventyrssupplementen till gamla Western? Har hört om den där klassiker, är det så att alla supplement får utymme i den eller bara ett par få? Såg även på rävspels hemsida att den är slutsåld, finns det någon chans i världen att man kan få tag på ett exemplar

Är det någon som säljer så är jag ytterst intresserad

Tack på förhand

/Fredrik

Radagast

Swordsman
"Min fråga är rätt simpel.
Hur får man tag på äventyrssupplementen till gamla Western? Har hört om den där klassiker, är det så att alla supplement får utymme i den eller bara ett par få? Såg även på rävspels hemsida att den är slutsåld, finns det någon chans i världen att man kan få tag på ett exemplar"

De får utrymme så att det är de fem modulerna, plus ett separat häfte med ett nytt äventyr i "I Månens Klara Sken" och konverteringsregler, plus konverteringsdata på de SLP som finns de fem äventyrssupplementen.

Western Klassiker är slutsåld hos Rävspel sedan något/några år tillbaka. Sättet att få tag på det är om någon butik har något ex kvar eller köpa det på begagnatmarknaden.

// Radagast - som inte tänker sälja sitt exemplar

Den dära...

Veteran
Jässingens

Finns det någon chans att de någon gång i framtiden kommer upp på rollspel.com? Svårt att svälja nästan tjugo äventyr...

Finns det någon som säljer, eller har tips på ett ställe man kan få tag i det är detta ytterst välkommet.

/Fredrik

Johan K

Gammal & dryg
eller har tips på ett ställe man kan få tag i det är detta ytterst välkommet.
Du kan ju alltid channsa på att det kommer upp nått på Tradera. D
Där så kanske du får napp.
Lycka till iaf !

Radagast

Swordsman
"Jässingens

Finns det någon chans att de någon gång i framtiden kommer upp på rollspel.com? Svårt att svälja nästan tjugo äventyr..."

Tror inte att äventyren kommer upp, däremot finns sedan amerikanska nationaldagen i år på Rävspels hemsida de konverterade SLP:na och sedan betydligt längre konverteringsreglerna.

// Radagast