Nekromanti Hur göra för att bli Administrator/Moderator?

Rising

Vila i frid
Re: Skuggvarg skriver inte för att jävlas

"Ser jag ett inlägg där det står något jag vill kommentera, så kommenterar jag det inlägget."

Jag tycker inte du ska resonera så. Tänk istället "ser jag något jag vill kommentera som kan tillföra tråden något, då kommenterar jag det". Man skriver ju inte bara för sin egen skull, utan man vill ju skapa ett trevligt forum för alla.

"Det är ingen mening med att samla alla sina småkommentarer och skriva i ett enda inlägg, för det sällan fram till de som skrivit inläggen."

Jorå, folk läser inte bara svaren på sina egna inlägg, utan de läser hela trådarna. Samla alltså alla dina kommentarer till ett enda inlägg, så blir det enklare för huvudtrådsförfattaren att ta till sig informationen.

"Jag skriver ointressanta saker också, men varför blir du så upprörd? Använder du platt visning, eller?"

Jag kan inte använda trådvisning, för då tar det flera timmar att bara klicka sig igenom alla dina småinlägg, och när jag väljer platt visning så villar man bort sig i avsaknaden på struktur. Diskussionerna är förstås vettiga medan ni har dem, men kommer man in efteråt så är det helt omöjligt att få något grepp om vad som skrivits.

"Du skriver också intressanta saker, då och då, men inte jämt."

Det har du alldeles rätt i. Jag både svamlar och tramsar och flamsar ibland. Det ska du också få göra. MEN jag försöker göra det endast då och då, och gärna samtidigt som jag nämner något som för diskussionen vidare. Jag samlar också helst allt mitt trams till ett enda inlägg så att folk enkelt kan klicka förbi det om de inte vill läsa. Tunga diskussioner mår bra av lite skämt, men man ska inte täcka hela trådarna med OT-ogräs med småsvar som gör tråden oläslig för folk som vill läsa den efter att alla har debatterat klart.

Nå, jag kan inte bestämma hur du skall skriva inlägg, men i nuläget är det ändå så att jag faktiskt hoppar över hela trådar bara för att du deltagit i dem. Det tror jag inte är din avsikt med dina inlägg, så för min skull får du gärna lugna ner dig litet.

Själv var jag förut mycket mer aggresiv och långrandig än vad jag är nu. Folk klagade så mycket att jag försökte skärpa till mig. Trots allt, meningen med mina inlägg är ju att folk ska tycka om att läsa dem, varför skulle jag då skriva på ett annat sätt?

/Rising

Skuggvarg

Hero
Re: Skuggvarg skriver inte för att jävlas

Alla är vi barn i början, och det här torde vara min början, för det jag skrev förut, innan min inaktiva period, var inte särskilt mycket, ska erkännas. Även jag tenderar att bli långrandig när jag skriver, för fingrarna skriver gärna allt som dyker upp i huvudet på mig, särskilt när man har den trevliga förmågan att skriva fort.
Ibland är det svårt att smälta kritik, men det är väl ett nödvändigt ont...
Synd att du undviker hela diskussioner bara för att jag är inblandad. Det tycker jag du ska sluta med. Undvik då hellre endast mina inlägg, om du måste undvika något...

Rickard

Urverk speldesign
Re: ...den gamla könsordsundersökningen... [OT]

"...kan man hitta här."
Tackar.. Jag hade väl inte riktig vad som behövdes för att få det.. (Sökord, alltså! Sökord!)

"Förresten, på tal om hemsidor där namn censureras för att de är obscena och liknande."
Tja, själv vet jag att ICQ brukar ta bort ord.. Spam, t.ex.. Min bror kallar sig för "Spamalot" men i ICQ-listan syns bara "alot"..

"supercalifragilisticexpialidocious"
Hjälp! Vad är det?

~[color:448800]Han</font color=448800> gissar på en dinosaurie

Storuggla

Champion
Re: ...den gamla könsordsundersökningen... [OT]

"supercalifragilisticexpialidocious"
Hjälp! Vad är det?

Vafalls? Kan du inte din Mary Poppins pojk?

Storuggla, kan sin kultur

Rickard

Urverk speldesign
Näe, jag sov under svenskan [NT]

~Näe, det gjorde [color:448800]Han</font color=448800> inte alls /images/icons/tonguea.gif

<CENTER>(Ugglor göres ej besvär)</CENTER>

Storuggla

Champion
Vafaaan har svenskan med Mary Poppins att göra?

Sov under svenskan? Fr. Mary Poppins är ju banne mig inget ämne för svenskalektioner, utan snarare ett "lördagseftermiddag på tv3"-ämne!

Storuggla, dansande pingviner

Rickard

Urverk speldesign
Inget, och jag har inte TV3 [NT]

Dessutom har jag annat för mig än att sitta och uggla framför TV3..

~Det där med svenskan var mest [color:448800]Han</font color=448800> som försökte skämta (glömde nog smilien)