DeBracy;n221554 said:Om ingen av ovanstående metoder låter nåt vidare så kolla i källaren på huset där butikerna hänger.
zonk;n221555 said:Hm. Känns som det finns potential till fler spontanbesökare med nån slags metod för att leda dem rätt...
luddwig;n221613 said:Jag oroar mig mer för att leta efter OSR-hörnan, hamna i indierummen och sedan inte hitta därifrån.
Ja, södra byggnaden är den där butiker och Indierum legat tidigare år så det kommer vara andra lokaler för dessa i år.Vicotnik;n225666 said:Fick under gårdagen ett mail om att södra byggnaden är under renovering i år och kommer inte kunna nyttjas under Gothcon. Om jag inte har helt fel så är det den södra byggnaden som Indierummet normaltsett håller till i. Detta medför att vi mycket troligt kommer få någon ny lokal i år, var detta blir vet jag inte i nuläget, men jag återkommer i den här tråden när jag vet mer.
//Vicotnik ansvarig för Indierummet.
VI har fått samma samtal och jag kan bekräfta att OSR-hörnan också kommer hålla till i Vasabyggnaden.Vicotnik;n227548 said:Fick precis samtal från Pontus Wolke en av de rollspelsansvariga på Gothcon gällande lokal. Som det ser ut just nu så kommer både Indierummet och OSR-hörnan hålla till i Vasa-byggnaden plan 3. Exakt vilken byggnad som är Vasa-byggnaden vet jag inte.
kloptok;n227634 said:VI har fått samma samtal och jag kan bekräfta att OSR-hörnan också kommer hålla till i Vasabyggnaden.