Om jag ska vara lite genuint hjälpsam då. Om ni idag ser en långhårig snubbe som har på sig en knallorange t-shirt så är det nog ganska stor risk att det är jag.
Min avatar är ju en 3d-scan av mig, så ungefär så ser jag ut. Kort, småtjock, polisonger, en sån där hakmuff som ibland kallas "cityfitta". Jag har beskrivits som att jag ser ut som Jack Black. Eller Wolverines korta, tjocka lillbrorsa. Mitt hår är oklippt, rakt, tjockt. Kroppskontakt på egen risk, jag är förkyld.
Hunk var stiligast på gothconpubben, med Dimfrost som tvåa. Lukas var nog snyggast, med sina orangea tights, gummistövlar och avklippta jeans.
Förövrigt så kändes det som att GothCon har normaliserats något när det kommer till kläder. Mängden klassiska subkultur-uniformer har minskat men istället har mängden Cosplay-folk ökat. Dvs mindre långt svart hår och metallica-tishor och mer armérockar matchat med hög hatt.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.