E Eylon Veteran Joined 28 Sep 2001 Messages 1 Location Örebro, Sverige 1 Oct 2001 #1 Har en fråga som jag måste få svar till min bakgrundshistoria och även för att stilla min nyfikenhet. Hur länge är alver gravida?? mvh Eylon
Har en fråga som jag måste få svar till min bakgrundshistoria och även för att stilla min nyfikenhet. Hur länge är alver gravida?? mvh Eylon
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 1 Oct 2001 #2 40 veckor Precis som människor. Det står lite mer om sex och samlevnad i Alver: Förbannelsens Folk på sidan 9. - Krille "Shout with glee and jump with joy; I was here before Kilroy"
40 veckor Precis som människor. Det står lite mer om sex och samlevnad i Alver: Förbannelsens Folk på sidan 9. - Krille "Shout with glee and jump with joy; I was here before Kilroy"
Ymir Liten kantbaron Joined 18 May 2000 Messages 11,291 Location Malmö/Lund Metropolitan Axis 2 Oct 2001 #3 Tills ungen är färdigbakad, vanligtvis. - Ymir, har haft med...låt se...fyra (namngivna) havande alvkvinnor.
Tills ungen är färdigbakad, vanligtvis. - Ymir, har haft med...låt se...fyra (namngivna) havande alvkvinnor.