Okej, alla låter mkt übrade men då måste ja berätta om det äventyr jag va med om igår... ja hade tagit med min nekrobok som sl ville läsa i, detta var ingen bra idé. först fick vi möta 3 havsgastar, sedan ett par jordgastar och till sist två vindgastar. Vindgastarna tog död på vår missla. men annars lyckades vi ganska bra... min nekromantiker offrade typ alla till dibuk. fast inte misslan... han tog skallen och gjorde rent den för att sedan använda den som bägare. sedan kom vi till jarla och lämnade den lådan vi skulle transportera från början. dock så lyckades en demon manifestera sig då, han blev skiiiitarg. men han dödade mej inte... han poffade sig iväg.
sedan så hyrde jag ett skepp tillsammans med mina två alvvänner. efter två dagar till havs så gjorde jag myteri med hjälp av mina 12 vandöda. jag lyckades, en sjöman dog dock... så ja satte mej på däck och drack hans blod i missleskallen... jätteond va ja!!! hehe... älskar sånt psykat... men den ena alven slog mej medvetslös under natten och dödade alla mina vandöda tillsammans med den andra alven. i mina drömmar så mötte ja demonen som ja befriade, han tog och kastade mej ner i avgrunden, men jag överlevde mystisk fast med två men: tvångstanke och mörkrets barn... tvångstanke gjorde så att jag hela tiden vill dricka blod och grunda ett nekroland (som är mitt livsmål typ, utöver att bli dödsgast). mörkrets barn gjorde så att jag inte tål solljus.... alla tyckte lite synd om mej, fast inte jag... jag bara: jippie! själv tyckte jag att det var stämningshöjande.... så så va min sl... hmm...
ha d
Erik (Joar, the evil one)