Nekromanti Hur många formulär i boxen?

Marcus J

Hero
Jag har precis fått min box men det fanns bara två av de fyrasidiga formulären med, Hur många har ni andra som köpt den fått med?

Jag tycker att två är lite väl lite eftersom det ska ingå alla grejor som man behöver för att sätta igång och spela.

Jaggernaut

Hero
Även om jag inte köpt den själv så gissar jag på att alla andra som har köpt den också har fått två rollformulär.

Det står i produktbeskrivningen om boxen på Neogames hemsida att boxen innehåller två formulär.

Helmgast
Jag tycker att två är lite väl lite eftersom det ska ingå alla grejor som man behöver för att sätta igång och spela.

Ja, lite trist är det allt, men det finns säkert en förklaring. Dessutom är ju inte rollformulären vidare bra (det är svårt att sudda från dem). Använd rollformulären som kopieringsunderlag istället.

Kenzui

Warrior
Har inte heller köpt den, eftersom jag har bägge regelbökerna, som jag ångrar att jag köpte... Men ibland så gör även jag fel. Men att packa ner fler formulär i vissa är ju faktiskt lite orättvist, men var det inte CJS och de på neogames som packade? eller var det bara tärningarna? för annars är det ju lite jobbigt att räkna efter några hundra st boxar efter några tusen tärningar och skrivande hela nätterna hehe. Ha det bra!

Honken

Hero
Jag fick 2 formulär. Men som någon nämner tidigare är det nog tänkt att du ska använda dem som kopierings underlag. Fast... Det blir inte så snyggt att kopiera då det är så mycket grått...

/Honken

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Men att packa ner fler formulär i vissa är ju faktiskt lite orättvist, men var det inte CJS och de på neogames som packade?
Det var CJS, jag, Petter, Petter kompis (som jag inte kommer ihåg namnet på) som packade, Carl-Johans fru har nog också hjälpt till. När man packar ett så stort antal boxar så är det ju inte så konstigt att det blir något fel, det kan säkert ligga bara ett rollformulär i någon box, eller saknas tärningar. Det är ju inte så att vi har gjort det för att jäklas - det är ju bara den mänskliga faktorn som felar.

GlueBall_UBBT

Warrior
Re: Hur många formulär i boxen?[OT]

Erkänn att ni gjorde det för att djävlas. Ni kunde inte bara sitta och känna hur folk var beroende av er för att få sin box, utan ni ville spoila deras förhoppningar, tvinga dem att gråtandes köpa nya formulär! Skäms på er. Allihopa! Och keep up the good work!

:gremtongue: