Nekromanti Hur många har köpt Eon2?

Ymir

Liten kantbaron
Re: Jag, på sätt och vis.

Tänkte inte köpa det egentligen, men jag slog till eftersom jag fick det i ett förmånligt paketerbjudande tillsammans med en massa annat från Baldyr Och Kornella.

- Ymir, rätt nyfiken på om det kommer vara något att ha

Boboliwsy

Warrior
Inte än...

Har inte köpt det än, men tycker att vår förening ska köpa det nästa gång vi har råd...

/Boboliwsy

Riddaren

Swashbuckler
Vad är detta....

...för idiotiska diskussioner, jag tycker en sådan fråga är helt onödig, och inte ett dugg intressant att diskutera.

Riddaren

Även den bäste har dåliga dagar

hatten

Swashbuckler
Jag har använt det där lilla inbetalning kortet som kom i posten *ler* är lite fundersam varför EonII inte har kommit än *hmm*

Inte jag! Jag ser ingen större anledning att göra det heller. De förändringar som tydligen finns är inget jag behöver (....har jag tvingat mig själv att tycka då jag egentligen inte har råd just nu). Men vi får se. En vacker dag när mitt eon deluxe rasar ihop (det brukar tydligen göra det) så kanske...

Willie

"Bite me dough boy!" - Mimi i The Drew Carey show

Re: Vad är detta....

Vad är detta....

...för idiotiska diskussioner, jag tycker en sådan fråga är helt onödig, och inte ett dugg intressant att diskutera.

Om du nu tycker att det är så hemskt varför bemödar du dig då med att svara på inlägget. Du hade ju inte ens behövt läsa det då det framgår ganska klart av rubriken vad det handlar om.

Willie

"Bite me dough boy!" - Mimi i The Drew Carey show

Azagthoth

Myrmidon

Om du nu tycker att det är så hemskt varför bemödar du dig då med att svara på inlägget.

För att göra en markering kanske? En hel del ämnen som diskuteras tycker jag är väldigt ointressanta. Vad får man ut av att läsa inlägg som "Jag har köpt det", "Jag har beställt, men inte fått det" och "Nej, och det tänker jag nog inte heller"?

/Azagthoth

Greger

Veteran
Re: Inte än...

Fruktansvärt totalt ointressant diskussion som "tar upp bandbredd och serverplats" (för att citera krille)/images/icons/smile.gif

"Undvik icke framåt då du har svärd mot halsen (egna erfarenheter)"

dream

Hero

Vad du eller jag tycker eller inte tycker är faktiskt arbiträrt. Så länge det finns folk som tycker att en viss tråd är intresant, och så länge denna håller sig till ämnet så är allt frid och fröjd.

Den här tråden började med ett ämne som ligger inom området för detta forum, nämligen Eon2, och spårade ur först med alla inlägg om huruvida den här tråden var intressant eller inte. (detta inkluderar givetvis även denna tråd)

[color:green] //Dream </font color=green>
-------
<A HREF="http://www.offplanet.net/dreaming" target="_new">http://www.offplanet.net/dreaming</A>

hatten

Swashbuckler
Aaa dagen efter jag klagade på att min exemplar av Eon2 inte hade kommit så kom Eon2 och jag säger att den verkar vara bra..
ska studera den nogranare

Azagthoth

Myrmidon

Självklart varierar det vad folk finner intressant, men kan du vara snäll och besvara hela inlägget. Jag tar det igen, för säkerhets skull.

Vad får man ut av att läsa inlägg som "Jag har köpt det", "Jag har beställt, men inte fått det" och "Nej, och det tänker jag nog inte heller"?

I min mening inte ett dugg.

/Azagthoth

Sir Foilan

Hero
Men diskutera den inte då

Vad som är intressant att diskutera är inte upp till dig att bestämma!
Och vad som är idiotiskt, tycker jag, är att slänga ur sig precis det du slängde ur dig.

/Sir Foilan

Sir Foilan

Hero

"Vad får man ut av att läsa inlägg som "Jag har köpt det", "Jag har beställt, men inte fått det" och "Nej, och det tänker jag nog inte heller"?"

Vad man får ut av det är ointressant. Finns det någon som vill diskutera det är det helt legetimt att göra just så. Att du inte får ut något av det är ett mindre problem och jag skiter högaktningsfullt i det.

Jag tycker också att diskussionen är helt ointressant. Men varför skall jag döma någon som finner den intressant? Svaret är enkelt, det _ska_ jag inte!

"Självklart varierar det vad folk finner intressant, men kan du vara snäll och besvara hela inlägget. Jag tar det igen, för säkerhets skull."

Jävligt spydigt och överlägset sagt...

/Sir Foilan

Azagthoth

Myrmidon

Vad man får ut av det är ointressant. Finns det någon som vill diskutera det är det helt legetimt att göra just så. Att du inte får ut något av det är ett mindre problem och jag skiter högaktningsfullt i det.

Du må strunta i mina åsikter hur mycket du vill. Jag försöker heller inte förbjuda dylika diskussioner, jag ifrågasätter bara vad folk får ut av dem. Vilket ingen har gett mig ett svar på än.

Jävligt spydigt och överlägset sagt...

Det var inte meningen att det skulle vara spydigt, det var meningen att det skulle förenkla så man skulle slippa gå tillbaka och se vad det var jag skrev i det andra inlägget. Om någon tycker det var "spydigt" eller att det var respektlöst så ber jag om ursäkt.

/Azagthoth

Sir Foilan

Hero

"Du må strunta i mina åsikter hur mycket du vill. Jag försöker heller inte förbjuda dylika diskussioner, jag ifrågasätter bara vad folk får ut av dem. Vilket ingen har gett mig ett svar på än."

Nej, man får inget särskilt ut av en sådan diskussion. Man får veta vilka som har köpt Eon II.

/Sir Foilan