Nekromanti Hur mycket är ni er själva?

walium

Ganska töntig, faktiskt
*host* cykelpumpar *host* [NT]

"/Han som erkänner att han är helt annorlunda på ircen än på forumet (än i riktiga livet), då han kan "komma undan" mer på ircen så drar han jämnt dåliga skämt och är mer extrem (på dagarna/kvällarna.. "

Din stora kunskap om sjuk humor och märkliga sexvanor bereder oss andra stort nöje. :gremlaugh:

Nightowl

Champion
På D&D-forumet, där jag började min forumskarriär, är jag Arthur Conley, en halvkänd, nyligen avliden amerikansk soulsångare. På såväl rollspels- som rollspelsmakarforumet är jag Immanuel Kant, och på kulturforumet är jag Albrecht Dürer. På alla andra forum är jag påven.
Jag försöker tänka mig påven göra ett inlägg på skräckspelsforumet...

Erik

Johan K

Gammal & dryg
Re: Two bees, or not two bees, that's the quest!

Bwhahaha !
De där loggarna piggade ju upp en ganska mycket ju !!
De förgyllde ju dagen gansak mycket !

/ Johan K, so mprecis plöjt igenom Sagan om ringen & sagan om de 2 tornen, extendet version..

Warduke

Warrior
*@#%§!

Ja, som i inläggets rubrik skulle mina inlägg kryddas av en himla massa svordomar om det inte vore för att det finns regler man ska följa här. Jag skulle dessutom ägna mig åt personangrepp, grova skämt och elakheter blandat med sympatiska eftertänksamma inlägg, men det sätter också reglerna stopp för.

Alltså, det är inte så att jag spelar någon annan, det är bara så att reglerna stympar min personlighet och vanliga beteende så ni får en destillerad politiskt korrekt version av mig.

G

Guest

Guest
Man ska alltid vara sig själv.

Det är det som Skyclad står för.