Mogger
Hipsteranka
En gång hade jag och @afUttermark med oss varsitt lasersvärd på en musikfestival. I ett nedsläckt stort konserttält slogs vi så alla kunde se vår magnifika duell. De drevs av stora batterier och när @afUttermark använde sitt på en av spelningarna så flög plastbladet av och typ 3 tunga batterier slungades mot Bob Hund. Jag minns inte om någon blev träffad men det blev ju typ som ett sånt där Jai Alai-rack där batterierna accelererade i handtaget.
Jag hade även en grön ninjadräkt av plysch (!) som jag brukade ha på mig ibland. Med ninjasvärd på ryggen (var annars?).
Jag vet inte, det känns som att det var enklare att komma undan med nördgrejer när man utövade dem ironiskt på fyllan i sin ungdom
Det nördigaste jag gör idag är att spela Crusader Kings 3 och kollar på Mandalorian. Och skriver rollspel. Med ankor i.
Jag hade även en grön ninjadräkt av plysch (!) som jag brukade ha på mig ibland. Med ninjasvärd på ryggen (var annars?).
Jag vet inte, det känns som att det var enklare att komma undan med nördgrejer när man utövade dem ironiskt på fyllan i sin ungdom
Det nördigaste jag gör idag är att spela Crusader Kings 3 och kollar på Mandalorian. Och skriver rollspel. Med ankor i.