Nekromanti Hur ska du fira 1:a maj ??

Johan K

Gammal & dryg
Hur ska du spendera din 1:a maj ??
Ska du ut & demonsertera, elelr göra som jag att passa på att lira lite rollspel ?
Eler skulle du gjort som jag, om jag inte lirat rollspel då, bara slappat i största allmänhet ?

/ Johan K, som funderar på at nerlägga lite frukost.

Marcus J

Hero
Inte ska jag ut och demonstrera i alla fall. Antingen så blir det rollspel eller slappning.

/Marcus som egentligen skulle städa sitt rum, men orka liksom.

Gastono

Hero
Njea... det blir varken demonstrera eller rollspel inplanerat för mig faktiskt.
Jag skall umgås med ett gäng polare och dricka engelskt te som är understött av engelska kakor.
Nej men jag skall umgås med stora delar av mitt band (alla utom 1 av dem) så vi sitter säkert och skriver lite musik och fjollar runt och har trevligt.
Random umgås helt enkelt... men det skall bli grymt kul!

Om det händer något mer vet jag inte, kanske spenderas kvällen med familjen och en god måltid konsumeras eller så händer ingenting.
Jag har inte alltför mycket planer egentligen men det är skönt det också... :gremlaugh:

Frukost låter för övrigt som en ytterst bra ide, jag börjar bli hungrig :gremwink:

Skulle gärna spela rollspel men det kommer nog inte att gå. Vet inte om mina spelare kan i dag... Hade helt glömt bort att vi skulle vara lediga idag, så jag frågade dem inte om de hade tid... Ville ju starta min CoC kampanj :gremfrown:

Feuflux

omjonasson.se
Jag ska försöka skissa på ett solo-spel. :gremsmile:
Fast Gastonos grej med frukost lät sjuk bra så jag börjar med det.

Ulfgeir

Swashbuckler
Definitivt ingen förlegad demonstration. Blir till att slappa, fundera på en kampanj jag skall starta upp och sedan ikväll åka till föräldrarna och äta gott.

/Ulfgeir

Rising

Vila i frid
Det blev ingen gatufest för mig i år. Brukar annars ha djäkligt kul på 1:a maj, inte minst för att staden aldrig annars kryllar av så många fina flickor. Jag undrar verkligen var alla de där sköna bohemtjejerna och tuffa flatorna tar vägen under övriga året.

Men i år har det blivit och fortsätter det att bli arbete istället. Så kan det gå.

Vi syns nästa år, alla flickor.

G

Guest

Guest
Tanken var att jag skulle ut och gå med partiet, men eftersom vi spelade Conan till kl 0530 i morse så blev det inget av det...

Men det var en kanonkväll igår där mina spelare inte bara lyckades förgöra en Lesser son of Seth och bränna ner ett undangömt Sethtempel i södra Koth utan även dräpa Prästinnan UTAN att någon fick sätta livet till. Kan bara nämna att det är första spelkvällen under denna kampanj [som jag hållt i sen förra sommaren] där INGEN dött. Conan är ett farligt rollspel :)

Nä.. Så idag blir det bara och slappa, göra några NPC´s till nästa spelkväll och spela lite CoV

Saxifrage

Hero
Oh lallalla...

Kanske med en anspråkslös Gatfest?

Själv har jag tränat. Ett par timmar i sitt anletes svett passar bra för att hedra arbetarnas dag.

cogitare

Swashbuckler
Inte alls. Jag tillhör de som tyckte att 1:a Maj skulle försvunnit som röd dag när 6:e Juni blev röd dag.

Jag hjälpte en polare att flytta faktiskt och vi såg när Metall marscherade iväg längs Amiralsgatan i Malmö faktiskt. Men närmare någon demonstration kom jag inte :gremsmile:

C.

LukeFagwalker

Veteran
Spela och manifestera

Jag och mitt band hade spelning på Vänsterpartiet och Ung Vänsters första maj manifestation i Trollhättan..