Då är det tur för:
En version där man ser mer av personerna finns
här
6th Streets grej är att de är en kombination av patriotiska veteraner från det senaste kriget och medborgargarde som i teorin försöker skapa lag och ordning i sitt område, i en värd där polisen inte kommer o korparna bara bryr sig om sitt. I praktiken har de blivit bara ännu ett annat självrättfärdigande gäng/OC-grupp.
De har en intressant kombination av gata, militärt, semi/wannabe-militärt och flagrant USA-romantik. För mig känns stilen trolig och ser bra ut, i ett post-balkanisering USA, speciellt ett där staten inte funkar känns det mycket troligt att du kommer ha medborgargarden och folk som är extremt patriotiska i uttryck för det fallna USA. Tyvärr känns det som de kunde ha lutat den mer mot någon av stilarna i stil videon (eller ännu bättre givit oss mer/bättre stilar #Cyberpunk2077FörtjänarBättreStilar). Jag kan inte direkt tänka mig några egentliga ändringar på hur de ser ut i nuläget, om man inte skulle vilja gå mer gonzo eller sport-supporter med deras patriotism (ansiktsmålningar, stars-n'-stripes mantlar,
nobori/
sashimono med USA motiv, president ansiktsmasker, m/m alla kläder i röt-blått-vit, kläder som refererar till den Amerikanska revolutionen, Uncle Sam cosplay, etc.) men det känns inte rätt, alternativt skulle man kunna gå mer militärt men då skulle de förlora sin medborgargarden känsla.
I
Edge skulle jag säga att de har #Aggro #Etno, med etno taggen menande jänkare. I trailern ser vi folk som har #Retro, #Salop, och/eller #Uniform men det är inget alla har och jag måste säga att trots att vi ser så många i kamo-kläder så har ingen av dem tillräckligt mycket av det för att ha #Kamo.
Om 6th Street var en stil i Edge tycker jag att den borde tillhöra taktikals, antingen i vets eller templar falangen tror jag. Kanske en militant gren av norms men det skulle mer vara som en grej om att du inte behöver vara taktikal för att vara militant. När det kommer till namn känns 'minutemen' passande och troligt, även om den troligen blir förkortad till något mer i still med 'minuters', 'minuets', 'm-men' eller liknande på gatan. 'Yankee milita' känns också som ett möjligt namn, kan se det förkortat till 'yankmil'.