Nekromanti Husreglerna

P|uT0NiUm

Swashbuckler
:-D

Jag är mycket hedrad av att du vill ha dem på Foxtail, ett stort tack till dig Krille! :gremlaugh: Ord kan inte beskriva min lycka!

Tack!

If you ever need anything, just let me know and I'll see what I can do :gremsmile:. (jag är grym på korrekturläsning!)

*ska nämna det här som en merit när jag söker jobb*

P.S. Jag kikade igenom skymningshem T10, förutom en "(se sidan [color:\\"red\\"]XXX[/color])"-typo :gremwink: som du kanske vill veta om på sidan 29 just ovanför tabell SHV-310 så verkar det sketbra! Ska ta och sätta mig in i reglerna nån dag och introducera det för spelgruppen. Good job (som vanligt) :gremsmile:.

Krille

Super Moderator
Se sidan XXX

"Jag kikade igenom skymningshem T10, förutom en "(se sidan XXX)"-typo"

Orsaken till att det står så är att texten inte är layoutad, utan bara ett råtextmanus. Därmed vet jag inte vilken sida som är XXX än.

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Se sidan XXX

Aaa... :gremcrazy: *sorry* Jag borde ha läst igenom hela ordentligt innan jag påpekade nåt.

*slår mig själv på fingrarna*

Men nu vet du att det står så iaf... :gremwink: *som om du inte visste det förut :gremsmirk:*

Krille

Super Moderator
Re: Se sidan XXX

"Jag borde ha läst igenom hela ordentligt innan jag påpekade nåt."

Tja, det står ju ingenstans att det är ett råtextdokument, så missen är förlåtlig.

Korrekturläsning (OT)

Jag är åckså bra på korrekturläsning, säg bara till på forumet, så rättar jag din text :gremsmile:

Mvh Victor Palm

I'll be back

Mouja

Hero
Re: Korrekturläsning (OT)

Du är säkert bra på korrekturläsning... men "åckså" stavas nog "också"... om jag inte mins fel :gremsmirk:

DAKRilla

Hero
Re: Korrekturläsning (OT)

"mins" stavas faktiskt "minns". "Gerilla taktik" ger dessutom utslag på särskriv-o-metern. Men nu är det nog med dessa löjligheter. Punkt.