Ja men flickor är gjorda av socker, peppar och salt och allt som är snällt.Poseur said:Kvinnor är som män; ganska salta och fyllda med kött.
Helt korrekt. För att vara mer exakt så är de faktiskt gjorda av bacon.Poseur said:Kvinnor är som män; ganska salta och fyllda med kött.
Ett spöke av bacon, ja.Jocke Kofot said:Bruce Willis var ett spöke. HELA FILMEN!
Kristendomen och Islam har ju delad vårdnad över samma Gud. Hur kommer det sig att muslimer inte får äta bacon?Poseur said:Hur kan något som är heligt gå igen? Liksom saker som är helgade kan väl inte gå igen? Det säger ju kyrkan, och kyrkan ska man lita på för de får äta bacon. Det får inte judar, muslimer och vegetarianer göra.
Man kan inte lita på folk som inte äter bacon.
Sapient var UPPENBARLIGEN dopad under hela tävlingen. Ingen förutom jag kan berätta så många döda barn-skämt utan droger.Sapient said:Ha! Schack - matt. Jag tar tredje set med tolv raka, ett i minne och två obekanta. Därmed vinner jag cupserien på walk under, med Sölvebring som best man.
Stövelkatten är orakad och får två varningar för glidtackling. Synd på den bra tiden under uppvärmningen, men ingen kan veta som ligger i vinnarhålet förrän den feta damen sjunger och nationalsången spelas.
Poseur förlorar på mållinjen i femte inningen, och en förlorad boll mot två spräckta grindar mot Feuflux rockad i tredje led.
anth härmar Luk-kaaahz, som är träkarl och sitter med trumf i klöver. Dåligt spel där Dnalor! Du borde veta bättre än att följa Jocke Kofots tempo på rakan innan växlingen.
Petter42 fick mellantiden 4,24,2 Och är därmed diskad för stegfel trots fem stenar i boet.
Maniac passar sig själv, och är därför offside och off shore (off the record).
Kraetyz fintar Spider Jerusalem med ett bondeoffer i en balkansk öppning, bara för att falla för riposten i ett snöre om halsen. Illa där!
Hur hade det gått om han sett upp för krank? Det får vi sannolikt aldrig veta, för den hemligheten har DeBracy tagit med sig i vattengraven.
Konrad Konvalj har fastnat i svängdörren till omklädningsrummet....
Tröstpris till Mekanurg som missade kvalheatet på Heathrow.
Krille, jag är inte riktigt säker på om jag förstår vad du talar om, men jag har hittat ett gammalt visdomsord från Rising som kanske kan hjälpa dig att förstå friform:Krille said:Åkej, ni friforms- och storytellinghysteriker, nu har ni chansen. Tala om för mig, stackars hedning, vad som är fördelen med att släppa reglerna? Flytet har jag även i regelspel eftersom jag kan mina regler och har förmågan att skita i dem vid väl valda tillfällen. Berättartekniken kommer inte automagiskt av friform. Jag anser att regelspel är mer dynamiskt än friform...
...så vad är kvar? Ta chansen och konvertera en hedning!
- Krille, som har varit friformshysteriker en gång i tiden, men övergav det av hysteriska skäl.
Sv. översättning: Bacon.Marukusu said:Grodspråk
"Och hör du nåt i skorsten så lägg dig på din mage platt..."Stövelkatten said:Sv. översättning: Bacon.Marukusu said:Grodspråk
Onkel Kånkel - Tomtek*k i kväll.solvebring said:"Och hör du nåt i skorsten så lägg dig på din mage platt..."
På något sätt är det rart när någon kommer ut ur garderoben.krank said:BÖGKLUBB! BÖGKLUBB! BÖGKLUBB!
Erkänn - du har grekiskt blod i ådrorna, de tycker ju inte om att betala skatt.Kraetyz said:Skatt är stöld. Discuss.
Grisar?DeBracy said:Det var det jag tyckte också, men sen kom jag att tänka på en grej … varför i hela friden har Applejack grisar på gården om de är vegetarianer?!Petter42 said:Men va fan Petter! Skärp dig! Det där är ju inte off topic!
Hon vill ha digFeuflux said:Jag har en blå tandborste.
Det här kanske är lite OT men jag tycker att kaffe är gott.anth said:Hon vill ha digFeuflux said:Jag har en blå tandborste.