Nekromanti I senaste Codex...

Honken

Hero
Hmmm... Han som recenserat filmerna är ohyggligt snabb... Kan betygsätta dem utan att ha sett dem!! Det kan bara bli en klassiker!

/Honken

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Inte för att jag vet vad du pratar om men att se en film innan den har premiär i Sverige är ju inte så svårt. Det "ryktas" att studenter med snabba uppkopplingar kan ta hem och se filmer från Internet.

Awaiting MERMAID: the Dehydration

hatten

Swashbuckler
Jeeep Jeeep de kan det *ler* hatten har sådana vänner så hatten fick se star wars 1 långt före det kom till stan...

*muhaahaa* sen gick jag och såg den några gånger på Bio........
Star Wars mor then meet the eye... *hmm* vänta citatet känns sjukt på nå sätt.. Antagligen dålig kvalti på det som laddas ner genom nätet.. MED andra ord kvaliten på sådana filmer ÄR sällan bra eller SE värd OM du inte är en fanatiker som jag är va gällande Star Wars..

Honken

Hero
Inte för att jag vet vad du pratar om men att se en film innan den har premiär i Sverige är ju inte så svårt. Det "ryktas" att studente med snabba uppkopplingar kan ta hem och se filmer från Internet.

Senast jag hörde så skulle Sagan om ringen filmen släppas kring nyår/jul 2001 - Detta alltså inte i sverige utan typ världs premiär.

Det är ju dessutom trevligt att se att han redan bestämt vad han ska tycka om filmerna... /images/icons/tongue.gif

/Honken

humongos

Veteran
Lite off topic men...

kolla nätet efter 20-minuters filmen "Thumb Wars".

den hade jag ganska roligt åt.

Sodivra

Champion
Åååh!

Hmmm den har jag hört talas om! Finns den på nätet? Den måste jag hitta...

/Hans ansikte är ärrat av ordkrig och personangrepp. En Soldat.