Nekromanti I skrivandets stund

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Nu är det nära.

Jag håller på att färdigställa Saga:Trudvang! :gremlaugh:

Ett par timmar till och jag kan skicka över artikeln/ husreglerna till Tomas för layout:ande.

Puuh och hurra! :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Wohoo !

Det där låter ju förbaskat bra !
Ska bli skoj att se vad som komam skall.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
7,013
Tomas... det här får mig att undra om vi inte ska låta Huset Bortom Dörren få vara Trudvang-specifikt? Som ett introäventyr till SAGA-Trudvang?

- Vulf
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
SAGA - Trudvang äventyr

Det låter ju toppen! :gremlaugh:

Var lite djärv tidigare i denna tråd men jag försäkrar alla att Saga: Trudvang är mycket nära färdigställande (från min sida innan layout).

Men men, den som väntar på något gott! :gremwink:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Både och, jag har börjat göra grundlayout och skissa på bilder, men all text är inte riktigt klar.

/T
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
För utom korr. läsning så är grundtexten klar. :gremlaugh:

Men, som efterfrågats, ni som redan har en rollperson som springer omkring i Trudvang, fast med riotminds regler, ni ska få en konverteringsinstruktion och den är inte klar.

Men snart ska allt vara på plats. Det ska bli kul och se vad det blev när allt är klart. :gremwink: :tekopp:
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
FÖRSENING

JA, som alla projekt så växer de längs vägen. Jag har bitar kvar att färdigställa och ett helt kapitel (det blev ju ett extra) att plita ner, men det är inte långt kvar. Man kan helt klart se en helhet.

Men, jag ska sluta skriva dumma undanflykter och bortförklaringar, och helt enkelt be om ursäkt för förseningen. :gremfrown:

Jag hoppas bli klar snart (lägg märke till att det inte finns något deadline-datum). :gremwink:

Tack för erat tålamod och vi höres. :gremlaugh:

:zeppelinare:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: FÖRSENING

Well, förseningar råkar vi alla ut för.. :gremlaugh:
När på et ungefär får vi se det hela ??
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Re: FÖRSENING

Ja, jag ska snart ha lite semester och hoppas på att bli klar då.

Sen ska det layoutas och bilder ska samlas in och sättas, men det gör Tomas, så. . . .

. . . .ska vi säga i slutet av juli. (Jag som svor på att inte skriva något datum). :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: FÖRSENING

. . . .ska vi säga i slutet av juli. (Jag som svor på att inte skriva något datum). :gremwink:
Hahaaaa ! :gremlaugh:
Ja, det låter ju trevligt. Ska bli skoj att läsa det hela faktsikt.
Borde åxå föröska spela lite mer SAGA.. Blev ju sugen på det hela när man lirade lite på GothCon juh..

/ Johan K, som numera har sommarlov på riktigt.
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
OT: Spela mera

Ja, jag ska faktist försöka få till ett spelmöte till veckan som kommer (har semester).

Men, jag tänkte börja i Belda och sedan köra de två äventyren som finns med i grundreglerna. Jag har kört båda förut, men är det något som du (alla andra får också svara) har som tips (om du har spelat eller spellet äventyren.

Efter grundäventyren blir det självklart Alliansen del 1 och Alliansen del 2 (speltest) som gäller. :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: OT: Spela mera

Ska försöka få till lite spealnde nu i midsommar... Ska fira med stora delar av min gammla spelgrupp. Så med lite vilja, våld & vacelin så hoppas jag fåå int lite spelande av Saga.
 
Top