Mogger
Hipsteranka
SÅLT!Måns;n121937 said:Arrgh! Jag beställde tre stycken, och de kommer att skickas separat så det blir dyr frakt! Jag kommer alltså att ha två ex över. Jag kan tänka mig att sälja dem till underpris. PM:a
SÅLT!Måns;n121937 said:Arrgh! Jag beställde tre stycken, och de kommer att skickas separat så det blir dyr frakt! Jag kommer alltså att ha två ex över. Jag kan tänka mig att sälja dem till underpris. PM:a
Det har blivit fixat i den tryckta versionen, jag ska se till att fixa PDF-en som jag har lagt upp på drivethrurpg, länk:Bolongo;n121981 said:Spelet kallas fortfarande Monster&Magi genom större delen av texten...
Du kan även ta bort Niklas Brandts namn från förteckningen över illustratörer. Han har inte skapat någon bild som är med i DrakSaga.MHGames;n121986 said:Det har blivit fixat i den tryckta versionen...[/url]
Ah, ja just det! Jag hade en av hans bilder förut, men fick ta bort den för att den inte fick plats, tack Klaatu för påminnelsen, ska fixa till det med en gång!Klaatu;n121992 said:Du kan även ta bort Niklas Brandts namn från förteckningen över illustratörer. Han har inte skapat någon bild som är med i DrakSaga.