Nekromanti Idéer och färdiga äventyr vill jag ha!

Boboliwsy

Warrior
Usch! Jag behöver bra äventyr till N2! Jag håller på att knåpa på en kampanj, men den blir nog inte färdig än på ett tag, så jag behöver nåt under tiden. Så om det är någon som vet var det finns några bra färdiga äventyr eller har några bra uppslag så tell me!

/Boboliwsy

Joham

Veteran
Jag har ett som jag började skriva för ett och ett halft år sedan. Ett ambitiöst projekt som dock aldrig blev klart. Du kan få det om du vill. Skriv gärna ett mail om du kör uppdraget och berätta vad dina spelare gjorde. Själv har jag redan spelat det två gånger. Ena gången slutade det med att spelarna bombhotade en flygplats, spelade ut två storföretag mot varandra i den tomma flygplatsen. Ett mindre krig utspelades och RP:na kom undan med 50 miljoner dollar och bara några få kulor i kroppen.

Joham

Vaun Vuriche

Warrior
Re: DOKTORN var det ja...

Jag menar han som har hand om NoGo. Han har skrivit ett jättebra äventyr till Neotech. Ett av de absolut bästa jag nånsin läst och spellett faktiskt. Mina vanligtvis trötta spelare tvingade mig att sitta uppe till fyra och spela klart det.

RipperDoc kallade han sig ja...<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Vaun Vuriche on 2000-12-27 22:24.</EM></FONT></P>

cedda

Veteran

Sitta uppe till fyra är väl inget ovanligt för rollspelare :), klart man knarkar koffein!

Vilket äventyr syftade du på, jag har läst men inte spelat många av äventyren och de verkar fenomenala!!!

" Wolves are noble animals, apart from dogs "

Vaun Vuriche

Warrior

Ehm... Jag tror att det hette "Onaturlig Jakt". Otroligt bra äventyr, finns säkert på RipperDocs hemsida, ladda hem och spela omedelbart!

chrull

Stockholm Kartell

Onaturlig jakt heter det ja.. finns till n2 och n1 ... kolla på infocentralen på nogo www.nogo.nu chrull