Tack för tipset!Jag har sett ett par exemplar gått av den boken i World of Darkness Trade-gruppen på FB. Nu var det nog några månader sedan iofs, men värt att hålla öga på.
Tyvärr inte, men jag vet att jag sett den fladdra förbi. Hoppas att du hittar den!Udda grejer skrev du...du har möjligtvis inte Eternal Hearts-boken att sälja? Leter efter denna med ljus och lykta. View attachment 18291
Köpte den i något sort ebok-bundle för 1000 år sedan. Den är speciell läsning.Udda grejer skrev du...du har möjligtvis inte Eternal Hearts-boken att sälja? Leter efter denna med ljus och lykta. View attachment 18291
Helt klart speciell läsning. Mycket sex och kink.Köpte den i något sort ebok-bundle för 1000 år sedan. Den är speciell läsning.
Jag börjar misstänka att du införskaffat fler rollspelsprodukter hittills i år än vad jag gjort sedan jag började spela ca -86.Nu är det fredag och då är det påfyllning i rollspelssamlingen.
Haha! Inte helt omöjligt! Får ta och räkna ihop dem!Jag börjar misstänka att du införskaffat fler rollspelsprodukter hittills i år än vad jag gjort sedan jag började spela ca -86.