Nekromanti Ignoreringslista raderades

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hmm... alla namn jag hade inskrivna på min ignoreringslista tycks ha blivit raderade. Har detta hänt någon annan, eller är det bara jag? Jag var förvisso inne i inställningar en snabbis i går, men inte på den sidan.

OBS: Självklart så är detta inget jag förväntar mig att teknikerna ska lägga ens en sekund på att kolla upp. Det är endast min egen nyfikenhet och information i fall andra råkat ut för samma sak.

Ond bråd död

Swashbuckler
Rymdhamster;n99138 said:
Hmm... alla namn jag hade inskrivna på min ignoreringslista tycks ha blivit raderade. Har detta hänt någon annan, eller är det bara jag? Jag var förvisso inne i inställningar en snabbis i går, men inte på den sidan.

OBS: Självklart så är detta inget jag förväntar mig att teknikerna ska lägga ens en sekund på att kolla upp. Det är endast min egen nyfikenhet och information i fall andra råkat ut för samma sak.

Det var nog bara något tillfälligt. Upplevde själv att ignorerade dök upp för en stund sedan, men nu är de borta.

Forumet gör så där lite då och så.

Om du kan se det här vill säga. :)

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Ond bråd död;n99149 said:
Det var nog bara något tillfälligt. Upplevde själv att ignorerade dök upp för en stund sedan, men nu är de borta.

Forumet gör så där lite då och så.

Om du kan se det här vill säga. :)
Vi får se. För närvarande kvarstår "problemet" ochjag kontrollerade listan och den är helt borta.

Inget stort problem, så klart. Det borde bara vara att fylla i namn igen. Men det var kanske dags för en reboot på den. Folk borde få en chans att bättra sig.