Nekromanti Illustratör finnes.

Kanturi

Swordsman
Jag har just blivit nobbad chansen att illustrera Höstdimma och vill bara säga att jag nu är ledig ifall nån vill ha illustrationer till sitt rollspel. Hör av er om det verkar intressant...

//Emil "Kanturi" Nises

MrG

Swashbuckler
Hur att sälja sin själ (OT)

Jag har just blivit nobbad chansen att illustrera Höstdimma och vill bara säga att jag nu är ledig ifall nån vill ha illustrationer till sitt rollspel. Hör av er om det verkar intressant...
Bara en spontan tanke, inled inte sånna här frågor med att berätta att du blivit nobbad, berätta heldre vad du gjort, eller vad du vill göra, varför du är så bäst eller helst länk till arbetsprover.
(och så får jag ursäkta att jag är miljöskadad säljare/marknasförare/informatör som ser sånna detaljer)

Quadrante

Grisbonde
Re: Hur att sälja sin själ (OT)

(och så får jag ursäkta att jag är miljöskadad säljare/marknasförare/informatör som ser sånna detaljer)
Ibland funkar det tvärtom, att marknadföringen blir en tröskel.

Men det beror ju alltid på hur den är utförd..givetvis. Jag till exempel kan väcka uppmärksamhet genom att tugga paddstenar och rita med tuppblod, men det är först när man ser resultatet som man vet om det passar ens behov av bilder.

Som sagt, visa bilderna.

(ok nu blev det iofs inget inlägg direkt riktat till dig MrG)

Kanturi

Swordsman
Re: Kanske idé att lägga ut arbetsprover? [NT]

och eftersom att jag inte vet hur man bifogar fler än en fil (om det nu går) så kommer en till här

Kanturi

Swordsman
Re: Kanske idé att lägga ut arbetsprover? [NT]

och en till... ni kan ju även ta er besväret att kolla in mitt nätgalleri

Detta är dock inte så bra bilder utan jag har en massa på papper här hemma och flera som är på väg upp på mitt nätgalleri