Nekromanti Illustrationer till Drakar

Legion

Warrior
Skall bara tacka för den respons som kommit till bilderna i Drakar. Förvånansvärt många har luskat ut min mailadress och hört av sig...mycket trevligt.

Hur det ser ut nu med fortsatta arbeten för Neogames så är det oklart vad som kommer först. Barbarer & Människofolk, Bestialiska folk, omslag till Alver 2.0 ligger på agendan. Vi får se helt enkelt.

Gothcon var en mycket trevlig tillställning. Kul att kunna träffa en del av Eons spelare, och få höra åsikter om spelet. Det känns faktist som Eon attraherar en form av osedvanligt intelligenta, eller åtminstone eftertänksamma spelare. Jag träffade faktiskt inte en enda som inte hade något intressant eller tänkvart att säga. Alla åsikter lagerförs..
Trisst att jag missade många av dem jag haft kontakt med tidigare. EzpingOrm...nästa gång...

Lenia...vad kan jag säga. 31 år, fru, 1årig son, bosatt på Gotland. I ett annat liv möjligen :gremwink:

Lev väl..

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Dina bilder är fantastiskt bra och jag hoppas verkligen att Neogames håller fast i dig med näbbar och klor, så att du kan fortsätta att illustrera kommande moduler :gremwink:

Lite nya alvbilder skulle onekligen vara mycket trevligt. Det lär väl behövas om modulen ska utökas antar jag :gremsmile:

/Naug, som förövrigt precis glasade in en bild av Wässmar och ska sätta upp den på väggen bakom datorn

trinker

Warrior
Jag vill se fler bilder av dig i fler moduler =)

Grymt snygga bilder. Keep up the good work.

Ezping Orm

Hero
Trisst att jag missade många av dem jag haft kontakt med tidigare. EzpingOrm...nästa gång...
Det var det värsta! Jag hade ingen aning om att herr Vässmar var på besök i Sveriges första stad. Var själv på Gothcon för första gången och hade sett fram emot att tala med Petter Nallo... Tji fick jag! Det var däremot riktigt kul att se dina bilder i stort format i pärmen, tyvärr hann jag inte köpa någon. Får bli nästa gång.

//Jonatan - som har Kim att tacka för mycket!