Nekromanti Improworkshop i Göteborg?

Sodivra

Champion
Funderar på att hålla en gratis helg-improkurs/workshop för rollspelare här i Göteborg. Funkar det bra så kör jag ett liknande koncept på GothCon. Nyckelord är bejaka, spontanitet, gestaltning, lyfta andra spelare, storytelling och statusspel. Några intressenter?

Genesis

Ni dés ni maître
Jag är intresserad! Kanske till och med tillräckligt intresserad för att åka till Göteborg för det.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Jag är gärna med, har fullt förtroende för dig i detta :gremsmile:

Kan du bota min spindelfobi samtidigt tror du?

Björn den gode

Swashbuckler
Jätteroligt intiativ och jag hade gärna varit med. Just den här hösten om vi snackar en hel helg så är det sista helgen i september och sista helgen i oktober som jag inte är uppbokad (eller ja från november har jag inte bokat in något heller men det lät mer på gång än så)... men kör du så kommer jag på Gothcon sen!

Sodivra

Champion
Jag har redan bra vibbar!

Jag har med mig 3 taggade rollspelare åxå. Kan vi hitta en tid då minst 6-7 stycken kan så kör vi. Då behöver jag bara få tag på en ledig lokal.

Pilzefrau

hon/henne
Hur lång tid och vilken tid på dygnet pratar vi om? Om det är efter arbetstid och ingen övernattning kan jag släppa in oss i ett tomt klassrum på Chalmers. Vi brukar repa med spexet där, så det håller för att röja en massa golvyta och leka ett gäng.