Nekromanti Inbjudan till MaskYassDubbel18årsdagsForumÖlCon...

Mask_UBBT

Hero
...eller MaskYassÖlCon, om man vill göra det lite simpelt.

Det förerfaller sig nämligen så att jag och Yassilus fyller 18 med endast fyra dagars mellanrum, och för att ge igen för alla missade forumsöl och smädelser tänkte vi ha det superdupigaste forumsölet någonsing, och ingen är bjuden! :gremelak:

Äh, skojade såklart. Vi tänkte allstå ha ett gemensamt 18årsforumsöl i sommar, och alla ni andra som är 18+ då är inbjudna. Plats: Stockholm, vilken krog eller dylikt det ska röra sig om tänkte vi att det är bäst om de vanliga stockholmsforumsalkisarna kommer överenns om. Bara det inte är något stället där man betalar med den yngsta gästen, eller armhävningar, eller något läskigt. :gremsmile:

Den preliminära dagen är satt på fredagen den andra juli(2/7), eftersom detta är första fredagen efter att Yassilus(den plutten) fylllt år.

Iaf, ni är välkommna, och det här meddelandet är mest till för att ni ska förvarnas och inte åka till Guacamole, eller missa det hela för att vi säger till för sent. Och var inte oroliga för att inte bli påminda :gremwink:

/Mask - snart får jag köpa både cigaretter och folköl! Weeeeeeee! :gremtongue:

Johan K

Gammal & dryg
Man tackar !

Se där ja !!
Låter ju välldans trevligt det där ju !!
Då har man ju 2 bra anledningar att masa sig upp till fjolträsk... :gremgrin: :gremwink: :gremtongue:

Insignia

Swashbuckler
Förhoppningsvis

Eftersom min sommar detta år känns som ett stort kaos, så kan jag inte riktigt planera något. Men jag ska försöka komma om det går.