LJSLarsson
Hero
Felskrivning. UTRÖSTNING är det.... Det var väl utröstning du skulle överleva?
Är lite svettigt nu.
Felskrivning. UTRÖSTNING är det.... Det var väl utröstning du skulle överleva?
Shhh...låt han gaffla på!... Det var väl utröstning du skulle överleva?
Nej. Jag föreslår att du läser hur jag resonerat under och efter en del av de spel vi spelat med få deltagare. Jag har till och med resonerat om att det nog är vettigt att outa sig som siare direkt i småspel (för att det ger ett grönt namn direkt).I alla andra spel
Alright. Jag håller med om att överleva nattmord är en redig buff för byn (och det är just en sådan typ av buff jag resonerar om i inledningen av spelet). Att överleva utröstning som bybo är, som xyas är inne på, inte alls en given vinst för byn. Vi betalar med ett nattmord för varje runda.Felskrivning. UTRÖSTNING är det.
Är lite svettigt nu.
Det är lite konstigt bara. För det är verkligen (när du skriver ENORM BUFF) som att du verkligen menar att det är nattmord du överlever.Alright. Jag håller med om att överleva nattmord är en redig buff för byn (och det är just en sådan typ av buff jag resonerar om i inledningen av spelet). Att överleva utröstning som bybo är, som xyas är inne på, inte alls en given vinst för byn. Vi betalar med ett nattmord för varje runda.
Det är ju fortfarande bättre att jag nattmördas - och är kvar i spel - än att en annan bybo mördas och åker ut. Jag jobbar fortfarande aktivt för att jaga ulvar och hindrar dem från att nå paritet.Alright. Jag håller med om att överleva nattmord är en redig buff för byn (och det är just en sådan typ av buff jag resonerar om i inledningen av spelet). Att överleva utröstning som bybo är, som xyas är inne på, inte alls en given vinst för byn. Vi betalar med ett nattmord för varje runda.
Nattmördas eller röstas ut?Det är ju fortfarande bättre att jag nattmördas - och är kvar i spel - än att en annan bybo mördas och åker ut
Det är mycket nu.Nattmördas eller röstas ut?
FramgångsTåget AB kanske har en föreläsning i "Att hantera Stressiga SItuationer" som alla varulvsspelare kan gå som fortbildning?Det är mycket nu.
När du skriver så där menande är jag orolig att jag inte överlever till nästa runda i alla fall.Bra att veta @LJSLarsson