Nekromanti Incognicon?

Riddaren

Swashbuckler
Undrar om Rävspel och Western kommer finnas på konventet i Stockholm?

Har aldrig varit på konvent, och funderar på det, men slutar fundera direkt om inte Western spelas där...

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

HalmiCon

Tyvärr krockade IncogniCon i Stockholm med det nya konventet HalmiCon i Halmstad. Vilket gjorde att vi drabbades av lite beslutsvånda... Men bestämde oss för att åka till Halmstad. Vi har flera spelare från denna stad som brukar åka land och rike runt för att spela Western på konvent, så när de för en gångs skull hade ett konvent i sin hemstad tyckte vi att vi kunde åka till dem ;-)

/tove

<A HREF="http://www.rollspel.com" target="_new">http://www.rollspel.com</A>

Ofeig

Warrior
Re: HalmiCon

VA???!!!
Ingen Western på IncogniCon???
Amen, då åker jag inte dit...
Får trösta mig med LinCon då...

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!

Riddaren

Swashbuckler

*sucka*

Inget IncogniCon för min del då... mitt första konventbesök får dröja ytterliggare X-antal år då...

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb

Hör till samma garde som riddaren, kommer aldrig iväg på konvent... är det inte det ena så är det det det andra, som tex. fempoängsarbeten som skall vara klart till på måndag. *suckar*

Men, roar mig med att ordna picknick för alla tokingar. Samma helg som HalmiCon så folk får något att roa sig med en stund innan de beger sig tillbaka till Incognicon.

*en sådan massa connar det är här*

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast

Erkki

Veteran

Halmstad är allt värt ett besök. Denna pärla, ah snarare diamant på västkusten, sveriges solskensida, ligger där i all sin prakt vid Nissans mynning och bara väntar på att besökas av en stor skara Westernanhängare.

Väl mött i staden med tre hjärtan!

Edgar

Warrior
Lincon

Klart man skall till lincon och spel(leda) en sataniskt massa (western är ju ett måste numera)

Vi ses där
//Kalle - Nesleryts NochTog...