Jag verkar ha missat tåget på att prata med arrangörer, men jag är lika glad för det. Rollspelsansvarig ringde mig i torsdags men jag var upptagen i stort sett hela helgen så jag hade tänkt mig att ringa tillbaka idag eller imorgon. Nu behöver jag nog inte det. Jag hade tänkt komma med i alla fall!
Angående Indierummet vs Games on Demand: spelar ingen roll för mig just nu. Ska vi heta Games on Demand tror jag absolut inte att brädspelstolkningen är ett problem, så hellre Games än att sejfa med "RPGs on Demand" för det är fulare. Om vi står under kategorin rollspel i folder och affischer, och på vårt rum kanske skriver Games on Demand och under lite mindre "drop-in-rollspel" så är saken biff.
Angåenge Föreningen WRNU: det är egentligen bara föreningen till nytta, inte arrangemanget. Det är den trista sanningen. Jag skulle väldigt gärna se föreningen växa till att få det ryktet att texten "Arrangemanget sker i samarbete med Föreningen WRNU" betyder något för någon, men vi har många år av startkablar innan vi är där. Om någon annan tycker det är värt det vet jag inte, men så länge jag är med i föreningen och arrangerar grejer ser jag gärna att vi knyter ihop det. Ska man vara krass så är det än så länge ett konstgjort och påklistrat sammanhang, eftersom föreningen inte bidrar med något eller någon som inte skulle hjälpa till annars, men det är ett sammanhang att höra till.