Nekromanti Indiespel i GBG

Mogger

Hipsteranka
Finns det intresse av att sporadiskt och anspråkslöst prova lite olika indiespel hos någon göteborgare? Jag ställer gärna upp med både spel och spelledande, men spelar gärna med. Det krävs inga förkunskaper eller nått, mer än att ni bör tycka att indiespel verkar intressant.

Någon?

seinet

Swashbuckler
Var jättelängesedan jag spelade så jag är desperat efter att spela. Jag är intresserad såvida jag kommer ha tid :gremsmile:

/S. Wintermute

Mogger

Hipsteranka
Ok, jag skickar iväg ett mail till alla intresserade under helgen eller nästa vecka.

Jag vill gärna prova Dont rest your head/Dont loose your mind, som ser fruktansvärt coolt ut på pappret.

Mr White

Veteran
Det hade varit jättekul. Min spelgrupp är lagom intresserade av indiespel och det är bara på undantag jag får chans att köra Dogs eller Grey Ranks mellan Cthulhu och D&D-passen.

Pilzefrau

hon/henne
Kan jag höra av mig om en vecka när jag har fått mitt schema ordentligt, så kan du fråga innan ni startar något nytt nästa gång (om ni är på gång att köra DRYH nu kan jag t ex vänta tills ni är klara med den omgången, om man så säger). Om det finns plats vill säga.

Funkar det?

jarger

Veteran
Jag är intresserad. Skicka ett meddelande så får du min mail (förutsatt att du fortfarande söker folk att spela med).

/ Jarger