Nekromanti Inflyttningsgrillpartyfest hos Feuflux

Feuflux

omjonasson.se
Lördagen den 11 juni, runt klockan 18, är tanken att jag och en polare ska anordna inflyttningsfest (5 veckor efter flytten... det var dags nu). Festligheterna utgörs av grillning på bakgården (om vädergudarna samarbetar) följt av generell inomhusfest.

Så om någon anser sig känna mig tillräckligt väl för att dyka upp, ta med nåt gott att grilla, nåt kul att dricka och sväng förbi (men säg gärna till här så jag är förvarnad).
I live here. Tröskaregatan 10. Säg till om telefonnummer önskas.

Rickard

Urverk speldesign
Jag kommer antagligen att dyka upp med något kul att grilla och gott att dricka.. Jag måste kanske få sova över hos dig, men det ska nog gå bra.. walium kan intyga att jag var sansad senast jag sov hos honom.. Vad är det för folk som kan tänkas dyka upp? Jag vill veta om jag ska ta på mig mina lajvkläder eller om jag måste dra på mig landskapsdräkten med knätofsar..

/Han som undrar vilken buss han ska ta från resecentrum

[H2O]

Veteran
Lambohov?

Why, oh why flyttade du till Lambohov?
Jag och Sol såg till att flytta därifrån så fort vi kunde nu i våras :gremcool:

Tyvärr är vi båda hem-hemma i Göteborg just den 11:e men vi lovar att vara med i tanken. :gremgrin:

Feuflux

omjonasson.se
Information

Du kan få sova på min soffa i mitt ljusa vardagsrummen och väckas vid soluppgången. :gremsmile: Jag vågar inte fråga Walle om detaljer då detta bara kommer understödja ett obehagligt rykte är jag rädd...

Det är vanliga människor (tm) + eventuella forumiter jag lyckas lura hit. Så, öh, klä dig som vanligt och förbered dig på att 10% kommer bli vettskrämda om du säger att du är rollspelare. You'll fit right in.

Buss skulle jag säga är 202:an och hållplatsen för avstigning verkar heta Isberget av någon anledning som endast Gud och ett fåtal utvalda vet om. Kan du se Lambohov centrum så är du på rätt ställe iaf.
________

Och H20, jag flyttade givetvis dit bara för att reta dig... Jag känner bara till Lambohovsbiten där jag bor (som tekniskt räknas till Mjärdevi) men det har varit finfint hittils så... men tack för orosmolnen. :gremsmile:

Olle Linge

Snigel
Re: Lambohov?

Jag och Sol såg till att flytta därifrån så fort vi kunde nu i våras
Det där tillhör kategorin uttalanden som man inte vill höra, tror jag :gremlaugh:

On-topic så kanske jag dyker upp, mina framtidsplaner sträcker sig till imorgon just nu, så man vet aldrig.

Ost

Warrior

Jag och Sol såg till att flytta därifrån så fort vi kunde nu i våras
Förlåt om jag klampar in i något internt skämt och följaktligen gör bort mig fett, men vad är det för fel på Lambohov?

Rickard

Urverk speldesign
Äsch, jag upptäckte att jag har fett dåligt med cash så jag kan tyvärr inte komma.. :gremfrown:

/Han som hade sett fram emot det här

Feuflux

omjonasson.se
Ni missade ingenting =)

Eller jo, det gjorde ni. Jag har garvat så mycket att jag har skrattkramp i kinderna. Avundsjuka nu? Huh? Huh? :gremsmile:

[H2O]

Veteran

Haha, nä det var inte så allvarligt menat.
Lambohov är en väldigt fin stadsdel.

Men eftersom vi hade typ alla kompisar i Ryd, och dessutom träningslokalen som vi tillbringade 3-5 dagar i veckan i, så kändes det som att det var roligare att bo där. Dessutom sparade vi sjukt mycket pengar på hyra och internet. Plus att vi fick 10 Mbit istället för sunkiga 0,5.