Nekromanti Inga svar från SSK

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Jag har försökt kontakta Stockholms Spelkonvent för att ordna ett rollspelsarrangemang.

Jag skickade det första mailet torsdag 10/8 förra veckan. Det här var innan det kommit upp någon utförlig information på sidan och jag använde den enda adress som fanns angiven -- till konventsgeneral Tomas Lidholm. När sedan sidan var färdig och Anders Gillbring stod som arrangemangsansvarig skickade jag det även till honom.

Efter att inte ha hört något fyra dagar senare skickade jag sedan samma mail till både Tomas Lidholm och Anders Gillbring. Jag förstod det som att det varit strul med sidan och ville försäkra mig om att mina tidigare mail inte försvunnit.

Nu skrev jag till dem båda igen i torsdags, en vecka efter det första mailet, och jag har fortfarande inte fått svar.

Samtidigt kryper konventet närmare. Som jag förstår det av hemsidan så söker de fortfarande arrangörer och schemat är inte spikat.

Mitt intresse för att engagera mig i evanemanget har sjunkit avsevärt de senaste dagarna.

Har de det stressigt skulle jag ändå uppskatta ett kort "tack för mailet och intresset, vi återkommer så snart vi kan".

Har andra här haft kontakt med SSK i avsikt att arrangera eller på andra sätt arbeta på konventet? Hur har det isåfall fungerat?

Foggmock

Myrmidon
Jag har. Får du tag på dem så hojta, så att jag vet att de sitter vid sina datorer.

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Fortfarande inget svar.

Foggmock, ditt svar är lite tvetydigt.

Har du haft kontakt med dem om ett arrangemang, eller har du inte heller hört något från dem?

Foggmock

Myrmidon
Ja, helt klar var jag ju inte.. jag får skylla på feberångor.

Jag har mejlat, men inte fått svar (eller studs) och det verkar meningslöst att mejla mer tills jag vet att någon i andra änden tänker sätta sig och svara. Kommer mejlen fram så ligger de ju redan på hög, kommer de inte fram så kommer ju framtida mejl också trilla bort. :gremsmile:

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Det var klarare! Tack.

Det känns bra att veta att det inte bara är jag och Jonas som råkat ut för det, och samtidigt fullständigt deprimerande att det inte är bättre organiserat.

Ska jag tolka tystnaden i tråden som att det inte är några andra som försökt komma i kontakt med konventsledningen?

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Hej Dante,

Det är precis de adresser jag använt. Tre gånger som sagt.

Nu har jag precis pratat med Tomas Lidholm på telefon, så vi får se vad som händer. Jag har skickat mailet igen.

Tomas sa att det var en hel del rollspelsarrangemang på gång och att man tittade på hur de skulle placeras ut så att man visste vad man fick plats med. Och under tiden så var han inte säker på att han sett vårt mail, men det var möjligt att Gillbring gjort det.

Må vara att det är mycket att göra, men att efterlysa arrangörer och sedan samla in alla intresseanmälningar och inte höra av sig på ett par veckor medans man portionerar ut platserna, vad fan är det för procedur?

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Med detta sagt, sedan jag pratade med Tomas Lidholm i eftermiddags och skickade mailet igen så har jag inte fått konfirmerat att det kommit fram, så det är mycket möjligt att det är något tekniskt problem i vilket fall jag ber om ursäkt för min hårda ton.