det finns en sak jag länge varlit lite fundersam över i eon och det är systemet för inlärning då inte förbätringslagen som jag gillar skarpt utan tiden för studier och träning.
när man studerar för att lära sig en färdighet efeckt magnitud så tar det alltid 40 timmar tills man uppnår efekt antingen får man slå ett förbätringsslag eller så lär man sig helt enkelt det man tränade för.
men är det nu inte så att olika färdigheter är olika svåra att lära sig jag anser det konstigt om det inte var så och deta blir ännu mer tydligt om man tittar på efekter för ingen kan väll mena att alla efekter är lika enkla/svåra filament kravet är ju den kraft som krävs men även en energisnål efekt skulle i allafal jag tycka kunna vara komplicerad.
skulle man på något sätt införa ett system där olika skikligheter är olika svåra att lära sig i främst i tid men det kankse också borde representeras i slag för att se om man har lyckats lära sig.
när man studerar för att lära sig en färdighet efeckt magnitud så tar det alltid 40 timmar tills man uppnår efekt antingen får man slå ett förbätringsslag eller så lär man sig helt enkelt det man tränade för.
men är det nu inte så att olika färdigheter är olika svåra att lära sig jag anser det konstigt om det inte var så och deta blir ännu mer tydligt om man tittar på efekter för ingen kan väll mena att alla efekter är lika enkla/svåra filament kravet är ju den kraft som krävs men även en energisnål efekt skulle i allafal jag tycka kunna vara komplicerad.
skulle man på något sätt införa ett system där olika skikligheter är olika svåra att lära sig i främst i tid men det kankse också borde representeras i slag för att se om man har lyckats lära sig.