Re: Inte för att det spelar någon större roll, men
"
Jag tycker nog att det är lite häftigt att belöna andra insatser på forumet än bara inläggsskrivande."
Jag med, men är det bara artiklar?
Jag skulle vilja se XP för:
× Läsa FAQ:en (endast första gången)
× Fylla i profilen (så man slipper den däringa fula blåa saken)
× Hjälpa till med julkalendern
× Dra igång ett forumsjippo
Jag ogillar XP, just för att det står för Experience Points och är kopplat till titeln.. Jag ogillade att antalet inlägg spelade roll förut och nu är det än värre.. Vissa på forumet ser antalet inlägg man har som en grad och anklagar andra för att man ser ner på dem för att de har lägre grader.. Jäkla skitsnack (av dem), jag vet men ändå..
Som jag ser det finns det två olika typer av personer:
De som bryr sig om titlarna (såsom jag precis beskrev)..
De som inte bryr sig om titlarna och på sin höjd tycker det är en kul grej..
Med andra ord.. Titlarna tillför inget för vissa och för andra så tycker de att det är ett sätt att förtryckas på (smått överdrivet beskrivet).. Därför borde titelsystemet (och nu även XP-systemet) tas bort helt... Enligt min åsikt, då.. Eller har jag fel i min bedömning?
Antal inlägg/dag är däremot rätt intressant att ha.. Enligt min åsikt, då..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som kom på fler förslag angående få XP, som "använda sig av en greamlin - 1 XP/styck", göra en skön forumspot - 5 XP", "uppfinna ett nytt forumsord - 20 XP", "posta en för stor bild i vrållådan - negativ XP, lika många kb som bildfilen", men eftersom han är seriös med sin tanke så ville han inte skämta bort det