Nekromanti Intet ljud från Fenixfolket?

Dansson

Veteran
Har beställt tre nummer av Fenix. Betalningen är fixad och jag har fått brev där det står att de är på väg. Men det var ett tag sedan, och nu har det vart tyst ett bra tag. Inget svar på mailen heller...
Vad kan ha hänt? Har det blivit kidnappade av någon rollspelshatande terrororganisation? :gremconfused:
Då måste vi bilda räddningspatrull! :gremgrin: :gremtongue:

The_Gorger

Hero
Ursäkta drygheten men,

Man kommer till ett forum, ser att den översta tråden heter "När kommer nästa nummer?", men istället för att läsa tråden och se att nästa nummer kommer när som helst och att övrig verksamhet på tidningen är eftersatt till förmån för tidningens deadline, så skriver man en nästan identisk fråga i en egen tråd. Varför?

Dansson

Veteran
Re: Ursäkta drygheten men,

Oj, nu blev jag lite :gremblush:... Det kunde jag ju naturligtvis läst ja. Jag slängde bara upp mitt inlägg hursomhelst. Till mitt försvar säger jag att jag sitter på jobbet och skriver, med allt vad det innebär med springande chefer, chaufförer, mekaniker och hela cirkusen. :gremtongue:

Men, men, det har löst sig på alla sätt. Jag har fått svar från Fenix-teamet och mina tidningar är på väg.

Angående din dryghet... så får jag fundera på saken...