Nekromanti Intresse för at dra ihop en forumsöl i Lund/Malmö-området inom en snar framtid

Johan K

Gammal & dryg
Hej!
Vad tror vi om att försöka få ihop et forumöl här nere i skåneland vid tillfälle?
Jag skulle tycka att det vore väldigt trevligt att träffa folk här & ta nått i ölväg, samt få träffa er i verkliga livet. Vad tro vi om detta?

/ Johan K

Johan K

Gammal & dryg
Om jag får komma med ett förslag, så föreslår jag lördagen den 29/3 klockan 18:00 på Inferno här i Lund.

Johan K

Gammal & dryg
Aha, synd att du inte kunde då!

Jag själv känner att det var ett tag sedan man var ute, så om någon av er kära medforumiter är lite ölsugna. Så tänker jag att jag kommer att landa på Inferno i Lund vid det datumet & tiden jag nämnde.

/ Johan K

Johan K

Gammal & dryg
Nyfiken fråga, är det månne någon som tänker dyka upp?
Kärlekscraft said:
Tror folk inte vill outa sig.
Johan K said:
Kärlekscraft said:
Japp, folk vill nog ha sina konton och kunna vara anonyma skribenter - för hur ska det annars gå?

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Är lundfolket verkligen så skygga?
Kärlekscraft said:
Japp! Man vill ju inte riskera livet, lurar många seriemördare, galningar och pedofiler på nätet - och deras favoritmetod är att snärja en genom att först vilja träffas på en offentlig plats :D

Kanske om forumsölen indirekt inte är relaterat till forumet fast det är det iallafall fast det inte är det, så kanske folk vågar komma indirekt fast mer direkt. XoXo

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Tänkte väl det. Forumiter vrrkar tycka att det brukar vara trevligt att träffas. De kanske bara inte vill vara ute samma kväll som man ska ställa fram klockorna.
Kärlekscraft said:
Dessa utgör sannolikt en tidigare klick som känner varandra! Totala forumsfrämlingar är hett eftertraktat villebråd.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag kan bara konstatera att kärlekscraft verkar veta ungefär lika mycket om wrnuforumiter oss Attenborough gör om lämlar.
Kärlekscraft said:
Försök inte förminska problemet och riskerna, att påverka andra personers riskbedömning för egen personlig vinning är ett fasansfullt brott. Sover du med 'Machiavelli' under huvudkudden?
Dante said:
Jag vet inte varför du håller på och tramsar såhär.

I Stockholm har vi haft IRL-träffar i tretton år, och det dyker ständigt upp nya, tidigare oträffade, människor på forumölar, Repetikon och what have you.
Kärlekscraft said:
Dante: Förringa inte problemet! Hur ska man annars kunna skriva kontroversiella inlägg i framtiden?
Dante said:
Jag vågar påstå att problemet du beskriver är så litet att det är närmast omöjligt att förringa.

Johan K

Gammal & dryg
Kärlekscraft: Det vore hemskt skoj att träffa dig på lördag!!
Kärlekscraft said:
Men den sociala fobin?! Folk som ligger i försåt? Inlämningsuppgifter som ska in?
Johan K said:
Social fobi kan kan jag förstå.
Men resten av det hela, är jag nyfiken på. Kan du du utveckla?