Lysande übereil, och tack Björn för att du singlar in lite info till frågande. Verkar som att den startlistan av spelare vi får upp kommer bli riktigt stark (Björn som en varulvsnestor och nu Ûbereil som har insikt i Blood Bowl-världen)! Får jag inte till 16 ordinarie kan jag skära ner storleken något, men ser ju helst att kunna köra på den uppsättningen jag planerat för.Ubereil said:Ah, verkar värt att testa (jag lär inte ha problem att posta dagligen). Så, jag anmäler intresse.
Übereil
Will do!Purgatory said:Jag har tenta den 15:e men efter det bör jag kunna vara med, så skriv upp mig på deltagarlistan.
Finfint. Ska försöka skicka ut avcheckningsmejl till alla anmälda idag eller imorgon, sen kommer rollerna ut i helgen.Markehed said:Jag är på!
Lycka till, hörrni! Det ska bli väldigt intressant att se vad Johoohno lyckas skapa. Den här gången följer jag er från åskådarbänken.Johoohno said:Nu har avstämnings-PM gått ut till alla som anmält intresse. Sista chansen för icke anmälda att göra sin röst hörd här i tråden om de vill hoppa på. I helgen går roll-PM ut och då är det för sent.