Nekromanti [Järn] Creative Commons

Krille

Super Moderator
Jag kommer att släppa referensdokumentet för Järn under Creative Commons, men jag har inte bestämt mig huruvida det ska vara Erkännande eller Erkännande-DelaLika.

Om du var en person som skulle bygga något baserat på Järn och eventuellt kunde tänka dig att göra något kommersiellt av det, skulle DelaLika vara något som avskräckte dig?

Andy

Vila i frid
Välj det som känns bäst för dig.

Jag skulle kunna tänka mig att använda BRP Järn i något av alla mina hobbyprojekt, jag har två stycken i åtanke. :gremsmile:

Krille

Super Moderator
Jag fick en skoj idé nyss. Om nu folk ska bygga spel på Järn så kan det ju vara coolt att ha en officiell logga för järnderivat (järnlegering?). Och eftersom man kan sätta hur erkännandet ska ske i CC så kan det ju ske med dels den vanliga texten samt med en sån här på framsidan:

Attachments

Max Raven

T12-kultist
Krille said:
Jag fick en skoj idé nyss. Om nu folk ska bygga spel på Järn så kan det ju vara coolt att ha en officiell logga för järnderivat (järnlegering?). Och eftersom man kan sätta hur erkännandet ska ske i CC så kan det ju ske med dels den vanliga texten samt med en sån här på framsidan:

Ha ha ha ha! Ja! Awesome! :gremlaugh: