Nekromanti Järnringens nyheter...

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Nu får ni lägga av...

...med det där snacket om att ni skulle köpa MC om det gavs ut igen. Ni har ju fått förklarat för er gång på gång att det är ett DÅLIGT spel! :gremgrin:

M.

Dimfrost

Special Circumstances
Re: Nu får ni lägga av...

Bah, det där är bara vad en ondskefull konspiration vill övertyga oss om. Det finns så många konspiratörer här på forumet numera att Sveroks styrelse, Posten och en lanthandlare i Kisa har börjat motkonspirera. Faktiskt.

/Dimfrost, konspiratör och stolt!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Jag vill vara med

Och inte nog med det, Järnringen kommer att göra ALLT till d20 och det kommer att smitta av sig på hela branschen och sen ändrar WotC i licensen så att BARA troberg får göra d20-prylar, och eftersom han inte vill det så brinner hela den grejen upp.

I elden omkommer även alla som vet något om WEG:s d6-system, varvid Krille blir så lessen att han konverterar sig själv (och Västmark) till Unisystem. Chockvägorna från detta skakar grundvalarna hela rollspelsvärlden, och min rollspelssamling fattar eld!

Samtidigt stämmer White Wolf alla som spelar rollspel för att de använt deras intellectual property utan att be om lov, OCH alla som har ångest fast de inte äger WW-produkt. De försvarar sig med att "vem som helst kan väl inte hitta på det där med ångest. Vi var först!".

Sedan köper Gary Gygax tillbaka D&D och skapar EMAD&DF = Even More Advenced Dungeons & Dragons Faktiskt. Spelet blir en succé både hos ROLLspelare och rollSPELARE, och alla konveraterar till att spela Gygax nya skapelse.

Och detta är bara början...

M.

Troberg

Sinister eater
Re: Jag vill vara med

Och inte nog med det, Järnringen kommer att göra ALLT till d20 och det kommer att smitta av sig på hela branschen och sen ändrar WotC i licensen så att BARA troberg får göra d20-prylar, och eftersom han inte vill det så brinner hela den grejen upp.
I elden omkommer även alla som vet något om WEG:s d6-system, varvid Krille blir så lessen att han konverterar sig själv (och Västmark) till Unisystem. Chockvägorna från detta skakar grundvalarna hela rollspelsvärlden, och min rollspelssamling fattar eld!
Samtidigt stämmer White Wolf alla som spelar rollspel för att de använt deras intellectual property utan att be om lov, OCH alla som har ångest fast de inte äger WW-produkt. De försvarar sig med att "vem som helst kan väl inte hitta på det där med ångest. Vi var först!".
Sedan köper Gary Gygax tillbaka D&D och skapar EMAD&DF = Even More Advenced Dungeons & Dragons Faktiskt. Spelet blir en succé både hos ROLLspelare och rollSPELARE, och alla konveraterar till att spela Gygax nya skapelse.
Och detta är bara början...
Låter rätt så OK för min del... :gremgrin:

Sodivra

Champion
Re: Olyckskorpen kraxar...

Hindenburg tennfigursspelet

Gluuuuuuuarrrh, det skulle vara coolt!
Förresten så är MC faktiskt kul.

Minimoni

Homelander
Re: Nu får ni lägga av...

...med det där snacket om att ni skulle köpa MC om det gavs ut igen. Ni har ju fått förklarat för er gång på gång att det är ett DÅLIGT spel!
Ja och jag brukar kontra med att det är ett BRA spel! :gremgrin:

Tzimisce som gillar Mutant Chronicles