Nekromanti JAAA!!! Jag kom på det!!!!! (Eon II)

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Jag funderade för ett tag sedan på vad det var jag hade glömt att ta med i ett inlägg. Äntligen kom jag på det (skapar ett nytt inlägg här... *tihi*)! /images/icons/laugh.gif

Jag vet att Neotech 2s rollpersonsgenerering var för att skapa intressanta karaktärer, inte riktigt vanliga... det verkar som om det är så i Eon också, även om karaktärerna inte blir lika extrema i Eon /images/icons/wink.gif. Ibland hade det varit kul att sätta in helt normala personer (som är gjorda för att bli helt normala från början) i onormala situationer.

Alltså tycker jag att några små grejer kunde läggas in för att alternativt kunna göra mera normala rollpersoner. Typ... en rollperson det inte har hänt något speciellt med - se bara på oss som exempel /images/icons/wink.gif (observera: skämt).

Eftersom att de flesta Neotechare läser här så ids jag inte skriva samma inlägg på Neotechforumet (jag är nämligen en väldigt slö person).
Varför inte göra en alternativ rollpersonsgenereringstabell till Neotech 2 också?

/P|uT0NiUm
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

humongos

Veteran
Du vill ha ett system för att skapa rollpersoner som det inte har hänt ngt med? Låter som att du vill skapa rollpersoner utan bakgrund?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Inget speciellt bör ha hänt med de.
Man kan ju ta bort bakgrundstabellerna, men det vore bättre med normalare bakgrundstabeller. Helt enkelt /images/icons/smile.gif.

/P|uT0NiUm
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Marcus_UBBT

Warrior
välj resultat från tabellerna då. det finns gott om "ospeciella" resultat där.

//marcus