God45
#PrayersForBahakan
Såååå.... Ja, jag har gått och blivit en setting lawyer. För Golarion av alla världar också. Suck... Och jag kan inte riktigt sluta heller. Jag vet uppenbarligen mer om världen än spelledaren som kör färdiga Pathfinder moduler i Golarion. Och vi är nu på The Isle of Terror. Och när jag får reda på att vi ska till The Isle of Terror freakar jag ut in character och börjar ställa extremt riktade frågor. Varför? Eftersom det är där huvudskurken i hela Pathfinder världen, The Whispering Tyrant, dog medan han slogs mot en gud och sedan blev världens mäktigaste Lich. Det här är något nästan alla i världen vet, det är allmän kunskap, och The Whispering Tyrant är en grej som alla som vet något om Golarion vet om. Varför? Killen är på framsidan av boken!
Men jag vet att det här inte är ok spelarbeteende. Jag hade inte uppskattat det om jag spellede. Men jag har svårt att sluta. Har ni några tips för att hantera de här tendenserna?
Men jag vet att det här inte är ok spelarbeteende. Jag hade inte uppskattat det om jag spellede. Men jag har svårt att sluta. Har ni några tips för att hantera de här tendenserna?