Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Fångade rubriken dig? Bra!
Så här ligger det till. Jag håller på med en introduktionskampanj till rollspelet Leviathan och den är under speltest. För att sätta en liten krydda på speltestet skulle jag vilja använda mig av ett speldokument/handout i form av en ljudfil som spelas upp för karaktärerna.
Själva ljudfilen är inte alltför lång, utan består av två stycken text. Det är en kvinnoröst har lämnat ett meddelande som karaktärerna snappar upp under äventyret. Rösten är mjuk och varm med en vänskaplig ton. Vad kvinnan säger är:
Intresserad? Skriv så här i tråden eller skriv ett PM eller mejl (info@bortom.nu). Om du inte har koll på det här med mikrofoner, inspelningsprogram och liknande så hjälper jag gärna till med tips.
Så här ligger det till. Jag håller på med en introduktionskampanj till rollspelet Leviathan och den är under speltest. För att sätta en liten krydda på speltestet skulle jag vilja använda mig av ett speldokument/handout i form av en ljudfil som spelas upp för karaktärerna.
Själva ljudfilen är inte alltför lång, utan består av två stycken text. Det är en kvinnoröst har lämnat ett meddelande som karaktärerna snappar upp under äventyret. Rösten är mjuk och varm med en vänskaplig ton. Vad kvinnan säger är:
Jag undrar om det finns någon kvinna här som skulle vara intresserad av att spela in ovanstående text som en ljudfil som kunde användas under spelmötet? (Och jättegärna även kunna laddas ned från hemsidan då spelet släpps så andra kan använda det i sina spelmöten.)Tau,
Sen vi möttes har jag oroligt betraktat dig. Jag fruktar att du valt en väg som för dig bort från ditt mål. Under mina resor har jag funnit något som kan hjälpa dig tillbaka. I lådan finner du koordinaterna till Djiwa och med hjälp av nyckeln lovar jag att du finner vad du söker.
Se det som en fredsgåva. Jag vill dig inget ont, utan önskar bara att beskydda Amala. Jag hoppas att min gåva kan skänka dig sinnesfrid.
Intresserad? Skriv så här i tråden eller skriv ett PM eller mejl (info@bortom.nu). Om du inte har koll på det här med mikrofoner, inspelningsprogram och liknande så hjälper jag gärna till med tips.